Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Λαρνακα, Cyprus
Είμαι ένα φαλκόνι της Ελεονώρας πάνω από τη γυναίκα Μεσόγειο...

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2008

ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ

Μετά από πρόσκληση της Φαραώνας αντιστέκομαι με τη σειρά μου.


ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ


Την ώρα που αυτοί εξυφαίνουν
και επισυμβαίνει η εξέλκωσις
γυρεύω ίαμα
σε μια απέλπιδη προσπάθεια
ν’ αποδράσω απ’ τον αργαλειό τους.

Την ώρα που αυτοί παγκοσμιοποιούν
εντέχνως σερβίροντάς μου την υποκουλτούρα τους
αφαιμάσσοντάς με,
κάθιδρος ενδυναμούμαι
θεμελιωμένος στην Παράδοση.

Την ώρα που αυτοί επιβάλλουν την ειρήνη
σπεύδω ταχέως
και εκλιπαρώ πόλεμο.

Την που αυτοί ελευθερώνουν
-νοσφιστές της σκλαβιάς μου-
παρακαλώ γονιπετώς
για υποδούλωση ξανά.

Την ώρα που προσπορίζουν αγαθά
φαλαγγηδόν οι μεραρχίες των σωτήρων
αρκούμαι στο αμετάλλαχτο
αγιορίτικο παξιμάδι
και τον ελληνικό ανόθευτο οίνο.

Την ώρα που μεταπιπράσκουν
εγώ δεν αγοράζω.
Την ώρα που βίαια με ωθούν
αντιστεκόμενος οπισθοχωρώ.

Την ώρα που θέλουν
να ζω πεθαίνοντας
εγώ πεθαίνω ζώντας.

48 σχόλια:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Νομίζω πως αν αντισταθούμε με τέτοια...παθητική αντίσταση,θα έχουμε δραστικά αποτελέσματα:) και σίγουρα θα νιώσουμε..ενεργοί πολίτες!

φιλούθκια καλέ μου, και καλή εβδομάδα να 'χεις:)

ΩΣΗΕ είπε...

καλησπέρα ψυχούλα μου γλυκιά. Λες;

Αντιφιλούθκια και αντευχές
χχχχχχ

marianaonice είπε...

Υπέροχο και πολύ επίκαιρο για την ελληνική πραγματικότητα!! Η μόνη μας διέξοδος η δική σου αντίσταση!!
Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα ποιητή ΩΣΗΕ!!

ΩΣΗΕ είπε...

παγομαριάννα μου, σ' ευχαριστώ πολύ. Θα καταφέρουμε να αντισταθούμε λες;

Καλή βδομάδα και σ' εσένα.

Feidias είπε...

Θαρσείτε, οτι Εγώ νενίκηκα τον κόσμο...

Μπορώ να αντιγράψω αυτό σου το ποίημα φίλε μου?Μου το επιτρέπεις?Αλλιώς έκδοσε το να το έχω να λέω τον ήξερα τον ποιητή,πίναμε μαζί καμιά φορά!
Στην υγειά σου ωσηέ!Φίλε μου.

Meropi είπε...

Καλησπέρα καλέ μου συντοπίτη,
Εγώ θα προτιμούσα να ζω ζώντας....

ΩΣΗΕ είπε...

Φειδία μου καλησπέρα. Είναι επί του πιεστηρίου, θα σου στείλω μόλις εκδοθεί, μη φοβού. Απόψε αποτοξίνωση. Καλό σου βράδυ.



Μερόπη μου αν μας αφήσουν οι ταγοί της νέας τάξης πραγμάτων, τότε το προτιμώ κι εγώ. Καλό σου βράδυ

faraona είπε...

Σ ευχαριστω παλλικαρι μου που ανταποκριθηκες στο καλεσμα μου.Ειναι πολυ ωραιο το ποιημα που διαλεξες.Τα δεοντα στην κοπελια-Κλειω που περα απ τους μπελαδες,εχει ενα τοσο αξιολογο ατομο σαν εσενα διπλα της.Σας φιλω και τους δυο.Η Κερκυρα εχει ανθισμενες τις αμυγδαλιες της.

etalon είπε...

Σημερα που γυρνάω στο διαδίκτυω και μετραω τους φίλους, πάρε με μαζί σου, σημερα πρεπει να υπουλοθω ξανα, τόση ελευθερία δεν την αντεχω.
Την κανω σαπουνόπερα και την αναμασάω σα τσίχλα.
Θέλω ουσία και πολεμο κι αντίσταση και κωδικους κρυμμένους
μια νέα εποποιια του ανέφικτου
γιατι ανεφικτο ειναι το όνειρο
για κατι επιτελους κανονικό.
πάρε με μαζι σου, σα φανταρο απλο
σκαπανέα
να ανοιγω μαζι σου το δρόμο
να ανοιγω μαζι σου τους δρομους
μεχρι το ονειρο
να το φτασουμε
στις ζωες μας.

ΩΣΗΕ είπε...

καλημέρα Φαραώνα κι ευχαριστώ σε πολλά. Σου στέλνουμε εωθινά φιλάκια, μπορεί κι όλας να μας δεις στην Κέρκυρα κάποια στιγμή αφού είναι μέσα στους πιθανούς προορισμούς για διακοπές. (Περίεργο να έχουν ανθίσει οι αμυγδαλιές. εδώ ακόμη.)




Εταλόν, τι να πω τώρα για τον υπέροχο τρόπο που διάλεξες ν' απαντήσεις. Απλά, βάζω το χέρι μου στο στήθος, ιστάμενος απέναντί σου και κάμπτω ελαφρώς τον αυχένα.
Καλημέρα

faraona είπε...

Οποτε θελετε Ωσηε,εδω ειμαστε.Φυλαμαι τα συνορα προς την Αλβανια ουτως η αλλως και δεν το κουναμε.Οι πορτες μας ειναι ανοιχτες και για τους δυο σας.Φιλια.

ILIAS είπε...

Την ώρα που το Φαλκόνι πετάει, ουδείς μπορεί να του κόψει τα φτερά. Φοβού απανταχού πατρόνοι. Τα Φαλκόνια τα Γεράκια και οι Αετοί σιγά σιγά σας περικυκλώνουν, σας εγκλωβίζουν και κάποια στιγμή θα βγούν μέσα από τις οθόνες και τα πληκτρολόγια, κάπου θα συναπαντηθούν. Φοβού

Χαιρετώ σε ΩΣΗΕ

Surrealist είπε...

Την καλησπέρα μου πρώτα εδώ και μετά δίπλα, σ΄ευχαριστώ, εξαιρετική η μουσική επιλογή...

Μα δεν είναι υπέροχο να υπάρχει αντίσταση σε όλες τις γειτονιές των Bloggers;

Το ποίημα σου παθητική αντίσταση αφήνει μια υπέροχη διφορούμενη αίσθηση αντίστασης, όπως το ονομάζεις, παθητικής, μα καθόλου παθητικής, περισκοπτικής και ήρεμης, σαν δύναμη που ρέει, το κλείσιμο απόλυτα καλό, κάτι που προσέχω πολύ, διότι εκεί ολοκληρώνεται η πεπτουσία του ποιήματος.

"Την ώρα που θέλουν
να ζω πεθαίνοντας
εγώ πεθαίνω ζώντας"

Πολύ όμορφη νοητική εικόνα.

Να είσαι καλά!

ΩΣΗΕ είπε...

Faraona μου, ευχαριστώ. Αν τελικά επιλέξουμε Κέρκυρα θα τα πείτε από κοντά με τη μαντάμμμμμμμ Κλειώ (Τα παράπονά σας δηλαδή)
Φιλιά




Έκτωρ καλησπέρα. Σ' ευχαριστώ. Αντίστασις λοιπόν. Την ψυχήν ού δύνανται αποκτείναι εταίρε...




Surrealist ευχαριστώ για την επίσκεψή σου, καλώς ήλθες. Ευχαριστώ επίσης για τα όμορφα λόγια σου και χαίρομαι που σου άρεσε η μουσική επιλογή. ΔΕν είναι τυχαία άλλωστε. Κι εγώ προσέχω πολύ το τέλος, ακόμα και στον πεζό λόγο. συνάντησα βιβλία 500 σελίδων που δε μου έκαναν κλικ για 499 σελίδες και για την τελευταία και μόνο σελίδα είναι αυτή τη στιγμή τα πιο αγαπημένα μου...
Και όπως είπα και στον Έκτορα πιο πάνω περί αντίστασης, την ψυχήν ού δύνανται αποκτείναι!
Σε ευχαριστώ και πάλιν, ευχόμενός σου καλό υπόλοιπο ημέρας.

koulpa είπε...

Αντιστέκομαι στα λόγια.. τα εργα είναι δύκολα..
Την καλησπέρα μου:):)

faraona είπε...

Κλειω σουχω μηνυμα στο μπλογκ μου.Ωσηε μου αυτα παθαινεις οταν εστω κι εμμεσως γνωριζονται οι γυναικες.Φιλια!

purple είπε...

αντισταση δεμενη με την αληθεια της ψυχης σου...

καλο βραδυ!!!

faraona είπε...

Ο,ΤΙ ΠΕΙΤΕ ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΜΟΥ!

ILIAS είπε...

Καλησπέρα ΩΣΗΕ, απλά πέρασα ξανά να σου πώ οτι επανήλθα (εννοώ στο blog μου). Σειρά μου να απολογηθώ για την απουσία μου, αλλά ξέρεις τον λόγο.
Κατ'αρχάς σ'ευχαριστώ για το σχόλιο που άφησες, έχεις μια απάντηση άμα ξαναπεράσεις από την γειτονιά μου αν θές δες τη.
Αυτό που πραγματικά σε παρακαλώ να δείς μιας και έχουν περάσει 2 αναρτήσεις σου από τότε, είναι το σχόλιό μου στην ανάρτηση σου "memories". Άφησα ένα κομμάτι από την ψυχή μου εκεί.

Τέλος, λαμβάνω και εγώ μέρος στην Αντίσταση, με ένα post λίγο διαφορετικό. Ζητώ συγγνώμη από όλους όσους δημοσίευσαν ποιήματα, είχα και εγώ βρεί ένα, αλλά τελικά με κέρδισε ο Ευγένιος Σπαθάρης!

Και πάλι συγγνώμη για την αποχή. Αλλά αυτά συμβαίνουν και θα συμβαίνουν. Δε γίνεται πάντα ούτε να είμαστε καλά, ούτε να έχουμε τον απαραίτητο χρόνο, ή τέλος πάντων μπορεί και να μη γουστάρουμε ή να μην έχουμε να γράψουμε κάτι στο κάτω κάτω.

Πάντως παρατήρησες κάτι; Πρώτα ο Φειδίας, μετά εσύ, ύστερα εγώ, σαν να μας έπιασε κανας pcios!

Σε καληνυχτίζω Φαλκόνι και μην ξεχάσεις σε παρακαλώ να δεις την εξομολόγησή μου στο "memories".

Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Το μόνο που μας έμεινε είναι πια αυτή η ματωμένη ελευθερία. Και ήταν πάντα ματωμένη και θα είναι, όπως όλα τα ωραία και τα μεγάλα.

Καλησπέρα

ΩΣΗΕ είπε...

koulpa, καλώς σε. Μας έλειψες! Ναι, πόσο δίκιο έχεις. Καλή σου μέρα.



Φαραώνα μου, εμείς τα είπαμε... Καλημέρα.




Μωβένια μου αντίσταση με στάση ζωής και γραφίδας. Καλό ξημέρωμα στη χώρα.




Έκτωρ μου, καλημέρα, θα περάσω από τη γειτονιά σου το μεσημεράκι, όπως και για το σχόλιο στο memories. Προς το παρόν, καλό ξημέρωμα. Πάω για τον πρωινό καφέ μου. Κρίμα να μην έχω νετ στη δουλειά.

ΩΣΗΕ είπε...

freedula μου καλημέρα. Η χειρότερη υποδούλωση είναι μην αναγνωρίζεις τη σκλαβιά σου. Οι ''εμφυτευμένες'' σύγχρονης ελευθερίες της νέας τάξης πραγμάτων αυτό κάνουν. Μας αποκοιμίζουν...

Σπύρος είπε...

""Την ώρα που θέλουν
να ζω πεθαίνοντας
εγώ πεθαίνω ζώντας."" = Αυτό σημαίνει αντίσταση :) Καλημέρα υπέροχο πραγματικά :)

Meropi είπε...

Καλημέρα Ωσηέ μου,
μέχρι κι εγώ η άμουση ανταποκρίθηκα σε κάλεσμα για αγαπημένο ποίημα. Πέρνα από τη γειτονιά μου να το δεις και να μου πεις τη γνώμη σου.

ΩΣΗΕ είπε...

lockheart, καλημέρα. Ναι, είναι αντίσταση. Ευχαριστώ σε.



Μερόπη μου έρχομαι απ' εκεί

Iωαννα Κολλινιατη είπε...

Kαλη σου μέρα Ωσηέ, χαίρομαι παντα όταν επιστρέφω εδώ, και τι να πω γι αυτούς τους 3 στίχους που κλείνουν την Αντιστασή σου, υπέροχοι. Διαβασα και όλα αυτα τα κειμενα που είχα χάσει όσο ελειπα στο Μεξικό. Το ημερολόγιο (των χειρότερων?) στιγμών σου (Memories) το πανδοχειο στην Αυστρια που δεν απέκτησες, με πόνεσε αυτό το "θέλω να φύγω" "και εγώ τόσo πολυ" σκέφτηκα/τους ποιητές που αγάπησες/τη φωτο σου που καπνίζεις/μου αρέσει αυτό το μέσα-έξω σου, μου αρέσει πως αφήνεσαι, πόσο εξαιρετικά εκτίθεσαι, με τιμάει να είμαι κοινωνός του σκοτεινού εαυτού σου.

roadartist είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ.... Ειναι οντως Ωσηε μέθη τα blogs, ας τα κρατησουμε και αλλο οσο πιο πολυ μπορουμε ετσι.. σε φιλω!

Ζυγίνα είπε...

Not bad...not bad at all!

Haris είπε...

Φίλε, είσαι Ποιητής.

ΩΣΗΕ είπε...

sourlouloudi, καλώς επανήλθες. Μου άρεσε το σχόλιό σου, περί αυτοέκθεσης και μέσα-έξω και με τιμά εμένα διπλα τέτοι σχόλιο. Νά' σαι καλά

ΩΣΗΕ είπε...

roadartist, ώσπερ είπας... υπέροχον το θέαμαν. Φιλώ σε κι εγώ.




Ζυγίνα καλώς ώρισες. Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ πολύ.



Χάρη, καλησπέρα. Όχι, αυτό δεν μπορείς να μου το καταλογίσεις. Είναι πολύ βαρύ και οι ώμοι μου είναι ισχνοί...
Σ' ευχαριστώ

Ra Ma είπε...

Περνάω, διαβάζω, απολαμβάνω!
Όσα και να διαβάσεις, δεν το βαριέσαι αυτό το παιχνίδι τελικά!

Καλό μεσημέρι!

ΩΣΗΕ είπε...

καλό μεσημέρι Radio Markoni. Ναι, όσο κι αν διαρκέσει...

Χαιρετώ

mania είπε...

Ρε παιδιά τι πάθατε όλοι με τα ποιήματα;; Καλά εσύ Ωσηέ μας είχες συνηθίσει μ' αυτά, αλλά βλέπω ότι έχει πέσει επιδημία...
Λοιπόν ωραίο το ποίημα σου. Εγώ κρατώ το "την ώρα που μοιράζουν αγαθά...εγώ αρκούμαι στο αγιορίτικο παξιμάδι.."
Ωραίο. Να περιορίζεις τις ανάγκες σου για να μην υποχρεώνεσαι στους δυνατούς!

ΩΣΗΕ είπε...

Mania μου, μας έπιασε ποιητική μανία. Είδες; Είμαι στα high μου με τόση ποίηση αυτές τις μέρες. Σε χαιρετώ. Ευχαριστώ

faraona είπε...

1)σου εστειλα g mail το πηρες?
2)Υπαρχει καλυτερο απο τις αγκαλιες αυτες?
3)Κλειω μου το παλλικαρι σου τελικα ειναι ωραιος ανθρωπος.

ΩΣΗΕ είπε...

faraona, πάντα ήτανε ωραίος

Φιλιά,

Κλειώ

ΩΣΗΕ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
faraona είπε...

Ετσι Κλειω μου, ''φορα παρτιδα''την αγαπη σου για τον ανθρωπο σου κοριτσι μου.Δεν υπαρχει καλυτερος τροπος για να αποδιδεις σε μια σχεση αυτο που της αξιζει ,απο το να λες στακατα, οπως εσυ, ποσο την γουσταρεις κι αυτην και τον ανθρωπο σου.Αντε γιατι'' εχουν γνωσην οι φυλακες''.Φιλια και καληνυχτες.

Ναταλία είπε...

Η τελευταία φράση είναι όλη η επανάσταση....
Νάσαι καλά!

ΩΣΗΕ είπε...

καλό ξημέρωμα Φαραώνα. Θα το μεταφέρω το πρωί. Φιλιά. Α! Θα δω και τα mail μου σε λίγο!



Natalia, ναι! Η κατάληξη κρύβει το αποκορύφωμα. Νά' σαι κι εσύ καλύτερα, όπως τα παραμύθια.
Φιλιά ξανά

μαριάννα είπε...

Εξαιρετικό το ποίημά σου Ωσηέ! Από κάθε άποψη. Γλωσσικά, νοηματικά, με συναίσθημα και δύναμη!
Δουλειά προσεγμένη στη λεπτομέρειά της! Τα συγχαρητήριά μου!

mmexer είπε...

Μια παράφραση του Βέλτσου λέει πως αντιστέκομαι σημαίνει κάθομαι!!! Αντί του στέκομαι! Άρα μένω χαλαρός:) Και κάααααααθομαι που λέει κι ο Φωτόπουλος (;) στην ταινία!

Εξαιρετικό ποίημα ΩΣΗΕ!!! Να'σαι καλά!!

ΩΣΗΕ είπε...

Γητεύτρια, καλημέρα. Τα συγχαρητήτρια από εσένα έχουν ιδιαίτερο βάρος, μιας κι εσύ ασχολείσαι με υψηλή ποίηση... πάντως σ' εμένα τα ποιήματά μου φαίνονται ευτελή μπροστά στα ποιήματα των αληθινών ποιητών...
Όπως και νά' χει, να σου πω ότι αυτό το ποίοημα ανήκει σε μια υπό έκδοση συλλογή, στην υποενότητα ''ΕΝ ΘΕΡΜΩ'', όπου βρίσκονται ποιήματα χωρίς λυρισμό και πιο ''πολιτικοποιημένα''.
Σ' ευχαριστώ και πάλιν, καλό ξημέρωμα, ποιητική ημέρα.





mmexer πως αλλιώς θ' απαντούσες; με τηλεόραση. Μου θύμισες το Φωτόπουλο και γεάω μόνος μου πρωί ξημέρωμα. χαχα. Τη ζεστή μου καλημέρα. Σ' ευχαριστώ πολύ

μαριάννα είπε...

Με το καλό μάτια μου! Και καλή επιτυχία! Τη θεωρώ δεδομένη. Και μη με υπερτιμάς καλό μου. :) Απλά αγαπώ την ποίηση και νομίζω πως πια, μετά από μισό αιώνα ζωής, ο άνθρωπος αποκτά αν μη τι άλλο, ένστικτο για το ποιοτικό και το σοβαρό, από το εύπεπτο και το δήθεν. Κι εγώ σε σχεδόν παρόμοια φάση είμαι εκδοτικά. Με μια ισπανόφωνη ανθολογία σε μετάφραση δική μου και ακολουθούν κάποιες προσωπικές συλλογές, πάλι ισπανόφωνες, κάποιων σχετικά νέων ποιητών, όλα δίγλωσσες εκδόσεις και μια έκδοση εδώ, Ελβετία, με φωτογραφία μαζί, ανθολογία μαντινάδας και τοπικών παραδοσιακών ποιημάτων, δίγλωσσο κι αυτό, ιταλικά κι ελληνικά. Χαμός!

Φιλιά! :)

ΩΣΗΕ είπε...

Γητεύτρια αντεύχομαι καλές επιτυχίες. Περιμένω ενημέρωση για την πορεία των εκδόσεων, να πα΄ρω ν' ανοίξουν λίγο τα μάτια μου. αλλά πάντοτε συγχύζομαι για το που ζεις. Απ' όσο κατάλαβα είσαι συνεχώς φευγάτη.

Φιλιά πολλά

fish eye είπε...

μ αρεσε ο τελευταιος στιχος..πολυ!
φιλια

ΩΣΗΕ είπε...

φιλιά και σ' εσένα. Ευχαριστώ