Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Λαρνακα, Cyprus
Είμαι ένα φαλκόνι της Ελεονώρας πάνω από τη γυναίκα Μεσόγειο...

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΡΦΩΝΩ ΣΤΑΥΡΟΥΣ

Ξημέρωσε Σάββατο. Σε λίγο φεύγω για βάρδια. Θα την περάσω στο ''θεωρείον της ανατολής'' όπως το είδατε στο προηγούμενο ποστ. Εξοπλισμός, το λαπ-τοπ, με όλα τα μουσικά και γραπτά αρχεία μου, ένα βιβλίο για πρόγευμα, ένα μουκάλι pernod. Παρέα μου, η πορεία του ήλιου, το φεγγάρι, η θάλασσα, οι γλάροι, οι κορμοράνοι. Επιθυμία μου, να μ' επισκεφθούν δυο θηλυκά απόψε. Δε με φτάνει μία. Θέλω και τις δύο μαζί. Είναι αδερφές. Κουκλάρες. Μυστήριες. Φευγάτες. Δεν τις έχω δει ακόμα εφέτος. Τις καλώ με κραυγή φαλκονιού. ''Έμπνευση και Μούσα ελάτε, είμαι μόνος''.



Αφήνω για το Σ/Κ ένα ποίημά μου αφιερωμένο στο Μίλτο Σαχτούρη. Το ποίημα δημοσιεύτηκε στο πολιτιστικό περιοδικό ''ψιχάδι''.
Ο εξαιρετικός πίνακας είναι του RIČARDAS FILISTOVIČIUS και ονομάζεται: "Sleep of Lethargy II. Ship"











ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΡΦΩΝΩ ΣΤΑΥΡΟΥΣ

Στο Μίλτο Σαχτούρη


Σου δείχνω με το δάκτυλο ένα πουλί.
Ένα κήτος που ξέβρασε η πράσινη θάλασσα
ένα κορμοράνο με κολλημένα φτερά.
Περνάει –φελλός στο χείμαρρο-
κίβδηλη η ζωή
μέσα απ’ τα σκέλια μου
σκύβοντας να την αρπάξω
κουτουλώ στο φάσμα του εαυτού μου.
Αγοράζω θάνατο
πουλώντας ζωή
μόνη προσφορά μου
το τομάρι μου λίπασμα.
Μα ώσπου μένω
κάποιος ας με βοηθήσει
απ’ όσους μείνανε
να καρφώνω σταυρούς
-εις μνήμην αιωνίαν ποιών;
Γυρίζω πίσω μου
η σκιά μου με προσπερνά με απάθεια
είμαι ριγμένος στη λάσπη
μουσική υπόκρουση
ο κρότος από τις πρόκες που ρίχνουνε κάθε μέρα
στο μεγάλο χιονισμένο φέρετρο.
Σε ερείπια βομβαρδισμένης με νομίσματα εκκλησιάς
δένομαι με κάβο στο καμπαναριό
ο γδούπος της σκουριασμένης καμπάνας
σημαίνει τη μόνη ελπίδα.

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Η ελπίδα που γεννάται μέσα από μας για μας,σαρώνει τα πάντα,υποσκελίζοντας ένας τέλος που δε θα δούμε ποτέ..

Η Έμπνευση και η Μούσα θα 'ρθουν,γιατί τις έλκουν οι μοναχικές παρουσίες,αυτές που μεθούν με ένα τους άγγιγμα και που τις ζητούν με δίψα...θα 'ρθουν γιατί τις περιμένεις:)

Θα'χω την έννοια σου κι ας ξέρω πως θα περάσεις όμορφα με την παρέα...των θηλυκών!!
Φιλώ σε γλυτζιά

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα γλυκιά, αγκαλιά ζεστή κι αν χωράνε φίλοι στην παρέα, είμαστε εδώ και σε προσέχουμε.

Καλημέρα

mania είπε...

Βρε Ωσηέ μου, τι είδους βάρδια είναι αυτή, με μπουκάλι, λαπτοπ κλπ κλπ.
Μη μου πεις ότι πληρώνεσαι κιόλας γι' αυτή τη βάρδια!!

Αλητισσα είπε...

Καλη βαρδια λοιπον..
Ομορφο το θεωρειο της ανατολης..
Φιλια..

Σπύρος είπε...

Kαλη βάρδια :) με τις συντροφιες γνώσεων και λοιπων :)

Ιδιαίτερα για την φώτο έμεινα :)! ...πολύ ωραιο και το ποίημα...

Καλη βάρδια καλημέρα :)

Natassa είπε...

:)) όμορφο ποίημα ... μ αρέσει που ακόμα και η σκουριασμένη καμπάνα αφήνει ελπίδα...
με ένα Βαρβάκι που συχνάζει στο νησάκι απέναντι απο το σπίτι μου σου στέλνω την καλησπέρα μου.

KitsosMitsos είπε...

Έμπνεσυ και μούσα. Οι δύο σου θεότητες. Και σ'έχουν επισκεφτεί ήδη, είμαι σίγουρος!
Καλή βάρδια.

purple είπε...

πως μπορει καποιος να αγορασει θανατο πουλώντας ζωή ή μαλλον γιατι? (δεν ρωταω εσενα ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω)
η ελπιδα τρυπωνει παντου οπως και η μουσα σου!!!
καλο βραδυ :-)

kalynama είπε...

Εύχομαι να είχες τις δύο αυτές γλυκές υπάρξεις παρέα σου τη νύχτα που πέρασε... εύχομαι να μας χαρίσεις ό,τι ομορφότερο μέσα από τα γραπτά σου...

Καλό ξημέρωμα...

marianaonice είπε...

Την ωραιότερη παρέα διάλεξες για να σε συντροφέψουν στη βάρδια σου, ΩΣΗΕ!! Καλή βάρδια λοιπόν και ...καλή διασκέδαση! Όσο για τη σκουριασμένη καμπάνα, νομίζω ότι η ελπίδα έρχεται όταν η φθορά του χρόνου έχει κάνει τον κύκλο της!
Καλό Σαββατοκύριακο φίλε ποιητή.

ΩΣΗΕ είπε...

όπως θα καταλάβατε, μόλις τώρα έχω γυρίσει. Δυο μέρες αποτοξίνωση από το νετ... σας πεθύμησα όλους.

Ψυχούλα μου δεν πίστεύω να ζήλεψες... Φιλούθκια


freedula μου ευχαριστώ για την παρέα



mania Μου, εφοριακός είσαι; την πληρώνομαι αλλά χωρίς υπερωρίες (χε χε)


αλήτισσα, ευχαριστώ. Φιλιά κι από μένα



lockheart, ευχαριστώ, πέρασα ωραία στη βάρδια. Λίγες καταχρήσεις έκανα, δε λέω, αλλά ταίριαζε!



Νατάσσα μου, πράγματι έτσι είναι. Ακόμα και σε βομβαρδισμένης με νομίσματα εκκλησιάς... Ξέρεις ότι το βαρβάκι είναι το φαλκόνι της ελεονώρας;



kitsmits, ναι ήρθαν, αλλά ήμουν πολύ πιωμένος για τνα τις ελέγξω...



μωβένια μου, αφού δε θέλεις απάντηση, περιμένω να μου απαντήσεις εσύ. Όσο για την ελπίδα, δεν ξέρω ΄ποτέ που να εστιάσω... στο ότι πεθαίνει ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ, ή στο ότι τελικά πεθαίνει;



νάμα μου, η παρέα μου ήταν πολύ ωραία... περάσαμε φίνα, νά' σαι καλά




παγομαριάννα μου, όπως θα κατάλαβες, η παρέα έδεσε και καθήσαμε 48ώρες αντί των προγραμματισμένων 24. Τι άλλο να πω;



ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Σπύρος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΩΣΗΕ, ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟ BLOG MOY :) ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ :)

Natassa είπε...

που συχνάζουν τα βαρβάκια ?...;)
http://natassastravels.blogspot.com/2007/07/blog-post_14.html

Feidias είπε...

Φίλε μου....καλώς σε βρήκα!!
Δε θα πω τίποτα άλλο πέρα από το οτι
1)ο πίνακας μ αρέσει πολύ που είναι όλα μετέωρα αλλά στέκονται ως εκ θαύματος σε αόρατη ισορροπία!
2)Το τραγούδι....
3)Τίποτα δε θα πω για το ποιήμα και να με συγχωρέσεις αν θέλεις,γιατί έχω μια μελαγχολία που γύρισα και δεν είμαι στα καλά μου
4)Χάρηκα που σε ξαναβρήκα και σε χαιρετώ με γέλια που σε βρίσκω,όπως πάντα,δημιουργικό φίλε μου!
5)Θα τα ξαναπούμε μόλις καταφέρω να μαζέψω ό,τι σκόρπιο υπάρχει στο κεφάλι μου να κάνω ένα ποστάκι της καρδιάς!Αν μου μείνει καρδιά γιατί είναι λίγο αιμοβόρες οι μέρες της επιστροφής μου!
6)Σε φιλώ αδερφικά και τσουγκρίζω το ποτήρι στο μέτωπο,άλλη φορά τσουγκράμε και παρέα...
Τα λέμε φίλε μου

ILIAS είπε...

"Αγοράζω θάνατο
πουλώντας ζωή
μόνη προσφορά μου
το τομάρι μου λίπασμα"

Η ζωή μας καθώς περνάει, είναι σαν να την πουλάμε κάθε μέρα δίνουμε λίγη απ'αυτήν για να "αγοράσουμε" λίγο θάνατο. Ερχόμαστε πιό κοντά στο τέλος... Και λές πουλάμε και όχι χαρίζουμε, γιατί ο σύγχρονος τρόπος ζωής μας έχει κάνει να ξεπουλάμε ακόμα και τη ζωή μας...

Και τελικά τι έχουμε να δώσουμε στον Θάνατο που μέρα με τη μέρα αγοράζει τη ζωή μας; Τον εαυτό μας. Δηλαδή λίπασμα.

Εστίασα πολύ σ'αυτό το κομμάτι να το καταλάβω. Τελικά έβγαλα αυτό το συμπέρασμα, δε σου ζητώ να μου πεις αν είναι σωστο, άλλωστε ο καθένας ερμηνεύει με το δικό του τρόπο. Πάντως πανέμορφο ποιήμα!

Καλή εβδομάδα ΩΣΗΕ καλές εμπνεύσεις...

η ψυχη μου το ξερει είπε...

@Καλή βδομαδούλα,καλό μου,με χαμόγελο και λιγότερες...ιώσεις:)
Λείπεις!!!

φιλούθκια...πολλά και γλυτζιά ;)

Roadartist είπε...

πολύ όμορφο ποίημα..ΑΛΛΑ και η φωτο πραγματικά πολύ όμορφη..Καλη εβδομάδα!

Roadartist είπε...

Καλησπερα, σου εγραψα σχολιο και σβηστηκε...παμε παλι... Ωραιο το ποιημα..και πολυ ομορφη η φωτο!.. Καλη εβδομάδα!

3 parties a day είπε...

Ο Σαχτούρης είναι από τους λίγους έλληνες ποιητές που εκτιμώ τόσο πολύ.

ΩΣΗΕ είπε...

lockheart, έλαβα το μύνημά σου. Συγνώμη που καθυστερώ αυτές τις μέρες αλλά κάτι έτυχε. Ευχαριστώ


Νατάσα μου θα πάω εκεί με την πρώτη ευκαιρία. Ευχαριστώ



Φειδία μου, καλωσόρισες. Έκανα κι εγώ απουσία από την παρασκευή, ελπίζω να επιστρέψω από σήμερα φίλε. Τα λέμε.



Έκτωρ, δεν το ζητάς, αλλά θα στο πω. Πολύ σωστά κατάλαβες!!! καλή βδομάδα και σ' εσένα αν και άργησα λόγω τεχνικών δυσκολιών.



Ψυχούλα μου εσένα στα είπα πριν λίγο....



roadartist, τελικά άφησες δυο σχόλια από υπερβάλλοντα ζήλο. Ευχαριστώ, ευχαριστώ!



3pd, ο άνθρωπος δεν παίζεται...
έχεις ακούσει απαγγελία του;



ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΕΤΥΧΕ. ΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΑΠΟ ΑΠΟΨΕ
ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

faraona είπε...

Το ευχομαι απο καρδιας.Με χαρες και κουμ -κουατ απο την Κερκυρα.