Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Λαρνακα, Cyprus
Είμαι ένα φαλκόνι της Ελεονώρας πάνω από τη γυναίκα Μεσόγειο...

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2008

ΠΑΡΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ


Πάρτε με ένα ταξίδι
φέρτε μου βάλσαμο και νάμα
βασιλικό ρίγανη και δυόσμο

Χώστε με σ’ ένα χάρτη ναυτικό
στον αβλέμονα νά’ ναι ριγμένο ένα άστρο
στεφάνι να κοσμεί
τη λευκή μου γοργόνα
καθισμένη στη σαιζ-λογκ
στο μέσο του κήπου
με τις μαύρες ορχιδέες.

Πάρτε με ένα ταξίδι
με τα φτερά του φαλκονιού
να κόψω ένα εντελβάϊς
στην κορυφή του Grossglockner
να καθήσω στην πλάτη των άλπεων
παρέα μ’ ένα rothirsch.

Πάρτε με ένα ταξίδι
με το χαλί του φακίρη
πάνω απ’ τους θόλους των παλατιών και των τζαμιών
πάνω απ’ τα μελαμψά μέτωπα των βεδουίνων
και τους μπρούτζινους χουρμάδες των οάσεων
την αντανάκλαση των σπαθιών
απ’ τους σαράντα κλέφτες.
‘’Άνοιξε σουσάμι’’

Πάρτε με ένα ταξίδι
ενσωματώστε με σε μια κλίμακα
ρε μινόρε
να φτιάξω συγχορδία
ρε-φα-λα
το ντο και μι σε μόνιμη δίαιση
να λιώνουν σαν παγόβουνα
οι πέτρινες καρδιές
που εγκλωβίζουν...


Πάρτε με ένα ταξίδι...
... Κι ας είναι άπαξ
... και διαπαντός!

57 σχόλια:

patsiouri είπε...

Σε πήραμε βρέ...ταξίδι στον καινούριο χρόνο!!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!

ΩΣΗΕ είπε...

Καλώς σε πατς! σε χάσαμε.
ΟΛΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ

ΦΙΛΙΑ

RedHat είπε...

Μετά απο πολλες ...επισκέψεις θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που σε διαβάζει.Καλη χρονιά.

ΩΣΗΕ είπε...

Redhat, καλώς ήλθες. Με τιμά ιδιαίτερα ένα σχόλιο σαν το δικό σου... Πραγματικά! Καλή σου χρονιά. Την επόμενη φορά σταμάτα για ένα ποτάκι

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Εγώ γλυκέ μου Ωσηέ,θα σου απαντήσω με Σταυριανό..

Είναι ταξίδια μακρινά
που δε μας βγάζουν πουθενά
Το πιο μεγάλο ταξίδι
είναι στο σώμα που αγαπάς :)

Ταξίδεψε...

φιλούθκια πολλά

ΩΣΗΕ είπε...

Ψυχή μου,
με αφόπλισες...

Φιλώ σε γλυτζιά

ILIAS είπε...

Ωσηέ όταν το κάνεις το ταξίδι, κάνε μια στάση και απο την Αθήνα, φευγιό και γώ θέλω με παρέα και ας μη σε ξέρω...
Όσο για το πιο κάτω post, δεν μπορώ πραγματικά να βρώ λέξεις!
Καλή σου χρονιά σε εσένα την οικογένειά σου, όσους αγαπάς και ας ελπίσουμε πως κάποτε οι παρακάτω εικόνες θα εκλείψουν, ακόμα και αν χρειαστεί να εκλείψουμε σαν όντα απο τον πλανήτη... σκληρό μεν αλλά ταιριάζει απόλυτα κατ'εμέ στα όσα περιγράφεις και δείχνεις και καλά κάνεις!

Meropi είπε...

Καλησπέρα Ωσηέ μου,
Ε όχι και να σε πάρουμε ταξίδι δια παντός, δεν μου ακούγεται καλό αυτό...Τα ταξίδια για να είναι καλά πρέπει να έχουν επιστροφή....
Να είσαι πάντα καλά και να ονειρεύεσαι ταξίδια, αλλά μετ' επιστροφής...

ΩΣΗΕ είπε...

Έκτορά μου καλώς ήλθες, φέρνοντας μάλιστα και τόσα δώρα. Σ' ευχαριστώ εκ βαθέων, αλλά μη νομίζεις ότι είμαι κανένα καλό κουμάσι του λόγου μου...
Όμως θέλω να τα πούμε κι από κοντά. Θεού θέλοντος θ' ανέβω σε κάποια φάση, ελπίζω σύντομα. Ως τότε θα τα λέμε από αέρος.

Χαιρετώ με διάπλατα τα φτερά

ΩΣΗΕ είπε...

Μερόπη μου, μη σκιάζεσαι από την ποιητική έκσταση. Ακούγεσαι σα τη μανταμ Κλειώ!(Σύζυγος) χα χα

Τι λέω όμως; την ώρα της έκστασης κι εγώ με σκιάζομαι...

Σε χαιρετώ βιαστικά. Έχω αργήσει

fish eye είπε...

φαλκονι μου γραφεις ομορφα κι ευαισθητα..το προηγουμενο ποστ..ολα τα λεφτα!!

χρονια πολλα και καλη..δημιουργικα κ με υγεια..σε φιλω!!

nyctolouloudo είπε...

ευχαρίστως, σε κάθε μου ταξείδι θα σε πάρω στην σκέψη μου μαζί!

Σπύρος είπε...

Το διάβασα αρκετες φορές ένιωσα ότι ταξίδευα σαν κάποιος αετος σε ολο το πλανητη πανω απο ωκεανούς πορείες σε χάρτες οάσεις και οροσειρές :) Ταξιδι σκέψεων:)...Να εισαι καλα :) Καλημέρα :)

ΩΣΗΕ είπε...

Φεγγαρένια μου ευχαριστώ σε. Αντεύχομαι και φιλώ σε



Νυχτολούλουδό μου, ευχαριστώ. Μου θύμισες το τραγούδι. ''Αλλά εγώ θα σε πάρω να φύγουμε, στου μυαλού μου τα μεγάλα τα βάθη, κλειδάκι μυστικό για τον παράδεισο, του ονείρου μου βάση'' Φιλώ σε



LOCKHEART,ναι, ταξίδι σκέψεων. Δώστε ου δυο φτερά φαλκονιού, δυο φτερά του Δαίδαλου κι ας έχω την τύχη του! Ευχαριστώ σε. Δε σε πρόλαβα να σε κεράσω καφεδάκι! Τα λέμε,
ΚΑΛΗΜΕΡΑ


ΕΩΘΙΝΗ ΚΡΑΥΓΗ

Αλητισσα είπε...

ΤΡΟΜΕΡΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΟΥ ΠΟΣΤ..
Μ' επιασε το κεφαλι μου..
Καλή χρονια να 'χεις..
Ταξιδια της ψυχής πολλα σου ευχομαι..

ΩΣΗΕ είπε...

Αλήτισσα φίλη μου πρέπει να τα βλεπουμε κάθε μέρα μπας και γίνει κάτι τέλος πάντων. Αντεύχομαι...
ταξίδια πολλά

Καλημέρα με φιλιά

Greca είπε...

καλη χρονια!!! (αρχικά)
καλώς σε βρήκα! (στη συνέχεια)
τώρα που "ήρθα" εσύ θες να φύγεις??? να το πάρω προσωπικά????

πλακα κάνω! υπέροχο!!! απλά υπέροχο!!!!

χαιρετώ!!!!

ΩΣΗΕ είπε...

greca, καλώς ήλθες (αρχικά)
..και καλή χρονιά (συνέχεια)
...και τώρα που ήρθες τρελλός είμαι να φύγω????

Στο ρυθμό σου καλό μου.

Ευχαριστώ σε!!!

Αντιχαιρετώ!!!

KitsosMitsos είπε...

Καλή σου χρονιά. Εύχομαι τα καλύτερα.
Επέστρεψα και βρήκα το ταξιδιάρικο ποίημά σου.
Τις ευχές μου.

mmexer είπε...

Τώρα κάνει να πω καλή χρονιά αφού λες πως ο χρόνος δεν υπάρχει;;;;
Μπερδεύτηκα!!! :):):)

Ότι καλύτερο εύχομαι!!!

ΩΣΗΕ είπε...

kitsmits, καλό επαναπατρισμό και καλή χρονιά. Πως πήγε το ταξιδάκι; Βλέπεις πόθο εγώ για ένα ταξίδι;

mmexer, μη μπερδεύεσαι, η έννοια της φράσης είναι άλλη, νομίζω θα ποστάρω σε κάποια φάση την εξήγησή της. Όπως και νά' χει νά' σαι καλά, σε χαιρετώ εν μέσω ενός συζυγικού καυγά. Τίποτα ασυνήθιστο. απλά κουραστικό. Καλό βράδυ.

Els O. είπε...

Thank you for your kind welcome note bro!

ΩΣΗΕ είπε...

@els o.// Αδερφάκι καλωσόρισες. Ίσως τα λέμε πιο πολύ τώρα που θα βρεθόμαστε ΄σε άλλη διάσταση. Χα χα

καλό μπλόγκινκγ, and find what you are searching 4!

mania είπε...

Βρε Ωσηέ μου,
ανατρίχιασα με το τέλος του ποιήματος σου. Αμάν πια το συνηθίζεις αυτό να με ανατριχιάζεις. Ε όχι να μου λες ότι θέλεις να πας στον ...αγύριστο. Σύνελθε...

kalynama είπε...

Χμμμ....
βάλσαμο και νάμα...
ταξίδι....
χμμμ.....
κάτι μου θυμίζουν όλα αυτά...

μακάρι να μπορούσα να σου στείλω όλα όσα λαχταράς...

ένα μυστικό μονάχα... όταν ο Ωσηέ αφήσει την ψυχή του ελεύθερη..τότε όοοοολοι μα όλοι οι άνθρωποι που αγαπά.. θα μπορέσουν να αφουγκραστούν το ταξίδι που θέλεις... αρκεί να πάρεις μαζί σου μονάχα όσους η καρδιά σου χωρά...

Να είσαι καλά Ωσηέ μου....
να κάνεις ταξίδια....μη σταματήσεις ποτέ....

Κάτια είπε...

Μαγικό ταξίδι...Έβγαλε στην επιφάνεια όλες τις τάσεις φυγής μου...Τι μου έκανες βραδιάτικα...

purple είπε...

καλα ταξιδια του νου να χεις...

ΩΣΗΕ είπε...

Νάμα μου καλημέρα σου. Μου σκάρωσες ένα πλατύ χαμόγελο, αν και έχω βαρύ κεφάλι απ' τον πονοκέφαλο. Σ' ευχαριστώ



Κάτια... κι εσύ τάσεις φυγής; Εγώ πριν λίγους μήνες στο παρά ένα δεν μετανάστευσα, αφού κατάλαβα ότι όπου και να πήγαινα ΔΕΝ θα έφευγα... Νά' σαι καλά. Ελπίζω να μη σου χάλασα το βράδυ. Καλή μέρα νάχεις.


Μωβένια μου, ευχαριστώ... έχουν όμως πολλά κενά αέρος ρε γμτ...
(καλό ξύπνημα. Φαντάζομαι θα κυκλοφόρησες ως αργά.)

ΚΑΛΟ Σ/Κ ΠΑΙΔΙΑ

ΩΣΗΕ είπε...

Βρε μανία μου, τώρα είδα το σχόλιό σου.... και γέλασα!Εσύ κι η Μερόπη είστε το ίδιο...φοβιτσιάρες τελικά!
Μη σκιάζεσαι, δεν πάω πουθενά (που λέει και το άσμα δηλαδής) θα κάτσω εδώ να ονειρεύομαι
Καλημέρα σου και καλό Σ/Κ

Yiota είπε...

γεια σου συμπολίτη και καλή χρονιά. Χαίρομαι να συναντώ στα blogs δημιουργικούς ανθρώπους. Καλή συνέχεια!

ΩΣΗΕ είπε...

Γιώτα, καλώς ήλθες. Χαίρομαι κι εγώ με τη σειρά μου. Σε καλημερίζω κι αντεύχομαι

Equilibrium είπε...

Αχ σήμερα τι μου κανες... Να σε διαβάσω μονορούφι απ'το γραφείο (με σώζει που 'ναι Σβτ)

Ζηλεύω το ταξίδι σου.Και τα καλύτερα είναι του μυαλού. Κι ας μην γυρνάς πίσω. Το μυαλό ξέρει τις αντοχές του. Φτερά φτιάχνει από το τπτ, από σκόρπιες σκέψεις και μας ταξιδεύει. Ως άμυνα. καλημερίζω :)

ΩΣΗΕ είπε...

equi, καλημέρα. Κρατώ το ''ως άμυνα''...

Erisadesu είπε...

Καλή Χρονιά!
Ωραίο βλογκ λυπάμαι που άργησα να το βρω. (ή μάλλον που άργησες να μας βρείς.)

Roadartist είπε...

"Χώστε με σ’ ένα χάρτη ναυτικό" πολύ όμορφο..θα το ήθελα τόσο αυτό κ εγώ!! Πάμεεεεε.. :)

ΩΣΗΕ είπε...

Erisabetsu-chan, ναι! εγώ είμαι αυτός που άργησα!!!!! Ποτέ δεν είναι αργά όμως, έ;


Roadartist, φύγαμεεεεεεεεεεεε
Ταξίδεψε μέσα σε μια κραυγή φαλκονιού...

Σκορπινα είπε...

Έχουμε ένα κοινό...
Αγάπη τρελλή για τη θάλασσα ...
Σε ζηλεύω...Εγώ δυστυχώς την απολαμβάνω πού και που...Και μου λείπει πολύ...

Καλησπέρες!

ΩΣΗΕ είπε...

Σκορπίνα, έλεγα κάποτε να ποστάρω φωτο για το που παίρνω τον πρωινό μου καφέ, αλλά μετάνιωσα γιατί θα έκανα πολλούς να ζηλέψουν!

Καλή Κυριακή

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Καλημερούθκια,Ωσηέ μου!Πέρασα να σου ακουμπήσω δυο φιλιά,ένα κυριακάτικο χαμόγελο και να ακούσω την κραυγή του φαλκονιού,αλλά δε στάθηκα τυχερη :)
Την άλλη φορά...

φιλούθκια πολλά

υ.γ.:εγώ θέλω να ζηλέψω γι' αυτό πες μας πού πίνεις το καφεδάκι σου!!!

Feidias είπε...

Να ταξιδέψεις καβάλα στο σύννεφο
αδελφέ
να πάς σε καταιγίδες
να μας πεις,
γελάνε? πριν θυμώσουν ?
να κοιτάξεις το πλανήτη,
από το διάστημα
να μας πεις,
είναι αλήθεια γαλάζιος?
αν είναι κόκκινος
τότε εξηγούνται όλα,
πέτα πέτα πέτα...χαμηλά
να ακούμε το φτερούγισμα
του φαλκονιού αρχάγγελου
και θα χαρούμε,
θα πούμε, πάει
έφυγε κι αυτός
καλό ταξίδι του
με το καλό να ανταμώσουμε πάλι
κι εμείς καβάλα
στον κεραυνό.

Φίλε,
καλή βδομάδα σου αφήνω,με λάμψη από χειμωνιάτικο ήλιο,που αντανακλά στο τενεκεδένιο καπάκι μου!

kalynama είπε...

Πέρασα να σου αφήσω μια γλυκιά καλησπέρα!

Να είσαι καλά και να μας κεράσεις καφεδάκι γιατί από το πρωί δεν έχουμε πιει...

Άσε που ξύπνησα με το κούνημα του σεισμού.... ουφφφφφ

Χαμογελαστές απογευματινές στιγμές να έχεις!

ΩΣΗΕ είπε...

Φειδία φίλε και ομοϊδεάτη μου, η καταιγίδα είναι το πιο όμορφο περιβάλλον και συνάμα το πιο επικίνδυνο. Αλλά πάλιν... ο κίνδυνος είναι που χρωματίζει τόσο όμορφα την καταιγίδα...

Σ' αφήνω με κραυγή άτακτη, σκόρπια και με ρυθμό

''Μπορείς κανείς να σ' αγαπήσει ή είναι απλά ένα τρελλό όνειρο;//
ένα χαμόγελο για επιβεβαίωση//
...νόμιζα ότι μπορούσα να ανεχτώ τα γυμνά μου αισθήματα//

ΩΣΗΕ είπε...

νάμα... εξ ορισμού ηδύ...
το απόγευμα με βρισκει με ποιητική διάθεση μετά από μια βαρκάδα βλέποντας το ηλιοβασίλεμα...τώρα πετώ μέσα σε μια μινόρε... ''may it be'' είναι δίπλά, στις μουσικές επιλογές μου ''fly high'', καθόλου τυχαία η επικεφαλίς...

ΜΠΛΕ ΓΙΟΜΑ
----------

Κάθε δείλι
που έρχεται,
χαράζεται
όμορφα, αρχιτεκτονικά,
με χρώματα απαλότητας,
για μας•
για μας,
φεύγει και πάλιν,
αφήνοντας
πίσω του
απλή, γκρίζα γραμμή,
χαμογελώντας
στο φεγγάρι. (Λάρνακα, 1991)

ΩΣΗΕ είπε...

ψυχούλα μου καλησπέρα. Πόσο όμορφα φιλάς... τα ένιωσα! Για το καφεδάκι, ίσως τελικά ανεβάσω εκείνο το ποστ αφού θέλεις εσύ δεν μορώ να σου χαλάσω χατήρι. Σού' χω αδυναμία βλέπεις...

και μια και με βρίσκεις εν μέσω ιπτάμενων στίχων...


ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ
Ι
Ταξίδι σε σμίκρυνση
-------------------

Εμείς·
ξυπνήσαμε ένα γκρίζο πρωινό
κι ετοιμαστήκαμε για το ταξίδι.
Με δυό κουρέλια,
χωρίς μπογαλάκι στον ώμο,
με βάρκα ταπεινή,
με χρονοδαρμένα κουπιά.

Εμείς·
μπήκαμε στον ατέλειωτο ωκεανό
της παράνοιας του μυαλού μας.
Φουρτούνα, θαλασσοδαρμός,
κρύο και χιόνια.
Περάσαμε από παγόβουνα
και τερατόμορφα αιμοβόρα κύτταρα.

Εμείς·
στο λαβύρινθο της παράνοιας του νου μας.
Χρόνια εκεί μέσα·
με την ελπίδα να χάνεται
μέρα με τη μέρα.
Ναυαγοί σ’ εκείνο το ταξίδι
χωρίς σανίδα σωτηρίας.

Εμείς·
που χαθήκαμε στο λαβύρινθό μας,
μέσα σε σωρούς πτωμάτων
πού’ χαν πεθάνει απ’ το ίδιο ταξίδι.

Εμείς·
τέλος,
βγήκαμε από κει μέσα
ζωντανοί.

…Κι έχουμε πάθει
ανοσία στο θάνατο.

(Λάρνακα 1991)



Φιλούθκια πολλά

Feidias είπε...

Ωσηέ φίλε μου κσλησπέρα.Την εποχή που έγραψες το ποίημα αυτό δε ξέρω πως ήσουν,πάντως έχει δύναμη πιο ωμή που θυμίζει έντονα Ρεμπώ και Εποχή της κόλασης!
Ήρθα να σου πω οτι θα ανέβω Θεσσαλονίκη από Τρίτη ξημέρωμα και για μια βδομάδα περίπου,ευτυχώς μεν,με έννοια δε, που θα μπορέσω να μπαίνω που και που στις γειτονιές εδώ και στη δικιά σου να αφήνω καλημέρες και καλησπέρες.Αν δεν ακούσεις όμως μη παρεξηγηθείς ε?Θα αφήσω καιεξήγησηστο μπλόκ.
Σε χαιρετώ προς το παρόν φίλε μου κι εύχομαι καλές πτήσεις,κοφτές και γόνιμες!Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

Feidias είπε...

Ααα κι αν έχεις εκδόσει στείλε μου στο mail εκδόσεις και τίτλο να τα βρώ!Μη στείλεις στο msn γιατί δεν ανοίγει πολλές φορές,στείλε εδώ:
feidias@hol.gr

Axis Mundi είπε...

Να που ο χρόνος υπάρχει όμως και μας ταξιδεύει όποτε τον αφήσουμε. Πανέμορφο ποστ.
Καλή "καθημερινή" χρονιά

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Εμείς
χαμένοι στο λαβύρινθο του νου
γυρεύαμε έναν μίτο μια Αριάδνη
κι έτσι χαμένοι πορευτήκαμε
μέχρι το τέλος για μιαν Ιθάκη...

Αφιερωμένο σε σένα Ωσηέ μου..το alter ego μου ;)

ΩΣΗΕ είπε...

Φειδία μου, τα ποιήματα που άφησα στα σχόλια είναι από την ανέκδοτη συλλογή ''εξ απαλών ονύχων'' και είναι γραμμένη την εποχή 1986-1991. Όσο για το Ρεμπώ και την εποχή της Κόλασης, δεν το ήξερα, έτσι ανέτρεξα τώρα στη βιβλιοθήκη μου και το βρήκα. Θα μελετήσω λίγο Ρεμπώ να σου πω. Η αλήθεια είναι πως δεν πολυδιάβασα ξένους, εκτός από Μπωντλαίρ και κάποια σκόρπια που βρίσκω. Όσο για εκδόσεις, έχω δημοσιευμένα σκόρπια σε διάφορα περιοδικά, αλλά το 2008 Θεού θέλοντος έχω αποφασίσει να προχωρήσω σε τρεις, ίσως τέσσερεις εκδόσεις, γι' αυτό υπομονή. Το πρώτο το αναμένω αρχές άνοιξης και θα σου το στείλω, μη φοβού. Καλά να περάσεις στη Σαλονίκη, πιες κάτι στην υγειά μου, αγαπώ εξαιρετικά αυτή την πόλη.
Καλό βράδυ.

ΩΣΗΕ είπε...

''s'', καλώς σε βρίσκω. Επειδή κι εσύ όπως και πολλοί άλλοι φίλοι δεν γνωρίζουν από που πηγάζει το όνομα, θα πρέπει ένα από τα επόμενά μου ποστ να το εξηγήσω. Ευχαριστώ για το σχόλιό σου, θα τα λέμε στην μπλογκόσφαιρα. Για το ΄΄καθημερινή'' σου έχω αφήσει σχόλιο στο μπλογκ σου. Σου έυχομαι με τη σειρά μου να πετύχεις να έχεις καθημερινή χρονιά. Τότε από ''s'' θα σε λέω ''S(aint)''.
Καλό βράδυ

ΩΣΗΕ είπε...

ψυχή μου,με στέλνεις! θες να με κάνεις να πάρω κανένα αεροπλάνο νυχτιάτικα; μένω και δίπλα στο αεροδρόμιο που να παρε' η ευχή! τό' γραψες τώρα αυτό ή είναι κάτι πού' χες γραμμένο;
πάντως σου ανταπαντώ με την τελευταία στροφή από το ποίημα
''ΤΟ ΤΗΣ ΑΡΙΑΔΝΗΣ ΝΗΜΑ'' (2004)

''Στο λαβύρινθο της ασυδοσίας μου
ξέχασα –ο βλάξ-
το της Αριάδνης νήμα.''

Ως είπας αγάπη μου ''alter ego''

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Το έγραψα τώρα! Δεν ξέρω αν είναι κακό αυτό,αλλά...μες στο λαβύρινθο του νου τριγυρνάμε ακόμα
εμείς:)

ΩΣΗΕ είπε...

...και έχουμε (ξε)χάσει και το μίτο
που να πάρει... ίσως βρεθούμε στο λαβύρινθο
εμείς:)

marianaonice είπε...

Σήμερα επέστρεψα στην Αθήνα και άρχισα τις μπλοκοβόλτες μου. Πέρασα και από δω και σεργιάνισα στα τελευταία πόστς σου! Ειδικά το προηγούμενο μ΄ έκανε να δακρύσω. Αισθάνθηκα ακόμα πιο έντονα ότι όσο και αν ζητείται δεν υπάρχει ελπίδα... Αυτός είναι ο κόσμος μας!! Δεν ξέρω γιατί αλλά πάνε χρόνια που οι γιορτές μου φέρνουν περισσότερη θλίψη παρά χαρά!!
Νάσαι πάντα καλά ΩΣΗΕ!

ΩΣΗΕ είπε...

Μαριάννα στον πάγο, Καλως ώρισες. Ζητείται ελπίς... που λες κι εσύ... μα πού'ναι η ευλογημένη; λέμε ότι πεθαίνει πάντα τελευταία, μα δεν ξέρω που να εστιάσω. Στο ''τελευταία'' ή στο ''πεθαίνει''; Νά' σαι πάντα καλά καλή μου, καλό ξημέρωμα και καλή βδομάδα νά'χεις.

Ανώνυμος είπε...

ΩΣΗΕ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΜΕ
ΤΑΞΙΔΕΒΕ ΜΕ ΠΗΡΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ

ΩΣΗΕ είπε...

Ευχαριστώ ανώνυμε φίλε. γιατί δεν άφησες τό όνομά σου; Μήπως είναι Αγγελική;

Φιλιάαααααααααααα