Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Λαρνακα, Cyprus
Είμαι ένα φαλκόνι της Ελεονώρας πάνω από τη γυναίκα Μεσόγειο...

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008

Ο ΠΡΩΙΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΦΕΣ

Επειδή λέω πολλά για τον πρωινό μου καφέ κι επειδή πολλοί μου ζητήσατε φωτό, ανεβάζω σχετικό ποστ.



Το θεωρείον της Ανατολής...


Εκεί σπάροι και πέρκες ανεμόδαρτα ρήματα ρεύματα πράσινα μες στα γαλάζια όσα είδα στα σπλάχνα μου ν' ανάβουνε σφουγγάρια, μέδουσες με τα πρώτα λόγια των Σειρήνων όστρακα ρόδινα με τα πρώτα μαύρα ρίγη... Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου, με τα πρώτα μαύρα ρίγη... (Ο. Ελύτης)
Ο Ήλιος ο Ηλιάτορας ο πετροπαιχνιδιάτορας από την άκρη των ακρώ κατηφοράει στο Ταίναρο.Φωτιά 'ναι το πηγούνι του χρυσάφι το πιρούνι του. (Ο.Ελύτης)
Όλα πατρίδα μας! Κι αυτά κι εκείνα,και κάτι που 'χουμε μες την καρδιά και λάμπει αθώρητο σαν ήλιου αχτίνα και κράζει μέσα μας: Εμπρός παιδιά! (Ι. Πολέμης)

Γιομάτος μόσχους και δροσιές ο Ζέφυρος τερπνά μέσ' απ' αγάπης φαντασιές τα πλάσματα ξυπνά. κι' ανάμεσα στα χρώματ' από χίλια ουράνια τόξα,προβαίνει πάλ' ο ήλιος εις όλη του τη δόξα και σαν του μεγαλείου σου σύμβολο φωτεινό, ως στο χρυσό βασίλεμα λάμπει στον ουρανό. (Λ. Μαβίλης)
Έχω μια πίπα ξύλινη παράξενα γλυμμένη. Βλέπω καπνίζοντας τα πιο παράδοξα όνειρά μου. Σκέφτομαι: «Θα ‘ναι μαγική». Μα πάλι λέω: μη φταίει ο εγγλέζικος βαρύς καπνός και η νευρασθένειά μου; (Νίκος Καββαδίας)


49 σχόλια:

mahler76 είπε...

Πίνεις τον πρωινό καφέ σου και έχεις αυτό το τοπίο ως φόντο??? κι εγώ πολυκατοικίες στην Αθήνα?? Ζηλευωωωωω......
Καλή σου μέρα, και εύχομαι όλα σου τα πρωινά και τα ηλιοβασιλέματα να είναι πάντα έτσι όμορφα.

Σπύρος είπε...

Καλημέρα :) Να σου πω ; ...κερνάς κάφε;...για φτιάξε έναν ..! τι τοπία ειναι αυτά μαγικά ...:)! ο καφές γινεται αυτόματα μαγικό φίτρο της ημέρα συνδιάζοντας με τέτοια εικόνα και τοπίο..:)

Καλημέρα :)

ΩΣΗΕ είπε...

mahler76, καλημέρα, τι να κάνουμε; εδώ με έφερε η μοίρα. Ευχαριστώ για τις ευχές, αναγνωρίζω ότι είναι μεγάλη ευλογία να παίρνεις σε τέτοι μέρος καθημερινά τον πρωινό καφέ σου...



Lockheart, κερνάω καφέ όποτε θέλεις! Όντως μαγικό τοπίο. Εγώ τό' χω καθημερινά και δεν το συνηθίζω. Την καλημέρα μου

ΩΣΗΕ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
marianaonice είπε...

ΩΣΗΕ μου τι μεγαλείο είναι αυτό!!!
Ζηλεύω!!!!!!! Είσαι ...βασιλιάς!!
Καλό σου μεσημέρι. Δεν ξέρω αν το περνάς στην ίδια βεράντα, αλλά όπου και νάναι, νάσαι πάντα καλά.

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Καλησπερούθκια,καλέ μου Ωσηέ!
Εγώ ήδη "είμαι" εκεί!!!Καταλαβαίνεις...Με τύλιξε η αύρα της,και μου φερε μυρωδιές,εικόνες,ήχους...Αχ!

φιλούθκια γλυτζιά και πολλά:)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πωπωπωπω....ομορφιές!!!!
Φοβερές εικόνες!!!
ΟΛΑ!!!....αλλά στην προτελευταία το άσπρο σύννεφο μου έκανε για τεράστιος γλάρος...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΩΣΗΕ είπε...

παγομαριάννα μου ευχαριστώ. Είναι η πιο ωραία βεράντα στον κόσμο. Κόπιασε για καφέ.



Ψυχούλα μου καταλαβαίνω... το Σάββατο θα είμαι όλο το 24ωρο εκεί. Ταξίδεψε να πιούμε καφέ το πρωί και ξύδια με Καββαδία από το μεσημέρι ως το άλλο πρωί!
Φιλούθκια





Γλαρένια μου εσύ δε θα μπορούσες παρά ν' ανακαλύψεις γλάρους! Ναι, είν' ευλογία νά' χεις αυτό το φόντο ενσωματωμένο στην καθημερινότητά σου.


Μια κραυγή διαπεραστική για όλους.
Καλό υπόλοιπο ημέρας

ILIAS είπε...

Τελικά έπρεπε να καταταγώ στην ΕΛΔΥΚ! Φοβερές οι φωτογραφίες σου και τα στρατόπαιδα στην Κύπρο!

Ανώνυμος είπε...

Χαμογελαστή καλημέρα. Μας έφερες κοντά σου και μας κερνάς κάθε φορά αληθινή ζωή.

ΩΣΗΕ είπε...

Έκτωρ σε χαιρετώ. Μη ξεγελιέσαι. Αλλού δεν είναι καθόλου έτσι!!! Εμείς φανήκαμε τυχεροί.




Ευχαριστώ freedula μου. Η αλήθεια είναι ότι όταν έφτιαχνα το μπλογκ δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα ένιωθα τόσο κοντά με ανθρώπους που δεν έχω ποτέ μου δει. Γι' αυτό σας ευχαριστώ. με συγκινείτε.

Ra Ma είπε...

Πραγματικά πολύ όμορφα ξεκινάς τη μέρα σου. Βλέπεις και ηλιοβασίλεμα? τέλεια!
Είναι να μη το ζηλεύουμε, εγώ βλέπω ακάλυπτο και ανάμεσα στις πολυκατοικίες τον Αι Γιώργη στο Λυκαβητό. Κάτι είναι και αυτό.

Τώρα όταν θα λες καλημέρα, θα έχουμε εικόνα!

purple είπε...

θελω και εγω!!! απαιτω θαλασσα και στη Λευκωσια :-)))

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Α... στρατόπεδο είναι. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν η βεράντα του σπιτιού σου και τρελάθηκα! Το όνειρο της ζωής μου είναι ένα σπίτι στη θάλασσα... Εκεί που θα το ήθελα όμως έχει μόνο ένα στρατόπεδο!, δάση της Εκκλησίας και τα υπόλοιπα στοιχίζουν 1,5 εκ. ευρώ το τ.μ. Καβούρι λέγεται η περιοχή... Κλαψ!

ΩΣΗΕ είπε...

radiomarkoni, καλησπέρα. Σήματά σου πεντάρια. Ελπίζω να μην ματιαστώ μόνος μου και πάρω μετάθεση γι' αλλού...



Μωβένια μου, εσύ είσαι κοντά. Έρχεσαι όποτε σου κάνει κέφι. Δε λέω, άλλο είναι να είσαι κάθε μέρα εκεί και μάλιστα υποχρεωτικά!



Synas, σπίτι μου... αχ τι μου θυμίζεις. Πριν 15 χρόνια φοβήθηκα ν' αγοράσω ένα σπίτι στη θάλασσα, όταν οι τιμές ήταν πολύυυυυυυυ προσιτές και πήγα και νοίκιασα. Πάνω στο κύμα... Μην κλαις όμως. Ζώντας στην Ελλάδα, έχουμε την ευκαιρία να την απολαμβάνουμε συχνά έτσι; Το έχω πει, είμαι τυχερός για την ώρα. Και που να δεις τι διαδρομή κάνω από το σπίτι στη δουλειά... Φτου να μην ματιαστώ!


Σας φιλώ με το ράμφος

KitsosMitsos είπε...

Τρομέρο τοπίο! Δεν είναι να απορεί κανείς μετά πώς σου βγαίνει όλη αυτή η ποιητική διάθεση!
Την καλησπέρα μου.

ΩΣΗΕ είπε...

kitsmits, έχεις απόλυτο δίκιο, Αντιχαιρετώ.

Meropi είπε...

Δεν μου λες Ωσηέ;;
Ναυτίνες και μάλιστα μεσήλικες παίρνετε;;;

ΩΣΗΕ είπε...

Μερόπη μου αν ήταν στο χέρι μου σ' έπαιρνα με χίλια. Και μάλιστα με τις νομικές σου γνώσεις θα κάναμε θραύσεις. Προς το παρόν επιφυλάσσομαι να σε κεράσω καφέ όταν βρεθούμε, είτε στη μια πατρίδα σου είτε στην άλλη. Εξ' άλλου όλα Ελλάς είναι, κι ας θέλουν νας πείσουν διαφορετικά...

Natassa είπε...

καλησπέρα :) η γωνιά σου είναι πανέμορφη, να ξεκινάς την μέρα με ένα ζεστό καφέ από το θεωρείο της ανατολής .... είναι μυθικό ... στιγμές μυθικές που δεν αποτιμούνται ... την καλησπέρα μου και φιλιά στις αγγελίνες :))

nightwhisper είπε...

A! και το δικό μου στρατόπεδο κοντά στη θάλασσα βρίσκεται αλλά πολλοί είναι οι παράγοντες που δε μ΄ αφήνουν να δω τέτοια ομορφιά...

Καλή μας χρονιά!

ΩΣΗΕ είπε...

natassa, καλησπέρα. Θα έλεγα αποτιμούνται... μετά που θα τις χάσεις όμως. Μόνο τότε φαίνεται η αληθινή αξία. Ελπίζω ΄ν' αργήσει να γίνει. Θα δώσω τα φιλιά.



nightwhisper, καλωσόρισες στη γειτονιά. Στρατόπεδο; Ποιό; Θα ανέβω αργότερα στη γειτονιά σου να τα πούμε. Καλή μας χρονιά λοιπό, ευχαριστώ για την ευγενική σου επίσκεψη.

kalynama είπε...

μετά από μια ατελείωτη μέρα....
βλέποντας τις ΜΑΓΕΥΤΙΚΕΣ εικόνες...
ουφφφφφφ... μια ερώτηση....

delivery κάνουν; μακάρι όχι... ώστε να μπορέσουμε εμείς να έρθουμε εκει....

Καλό και ταξιδιάρικο βράδυ....

Equilibrium είπε...

Χμμμ εγώ πειράζει που τον πίνω στο γραφείο και βλέπω τοπία άντε σε καμιά αφίσα στον τοίχο?...

:P

Θα πρωτοτυπήσω και θα καινοτομήσω ως προς τους προλαλήσαντες:

ΖΗΛΕΥΩ!


φλκ!

tulipa nera είπε...

Τι πανέμορφο μέρος! Χρόνια πολλά Ωσηέ μου, να μας δείχνεις πιο συχνά τέτοιες ονειρικές φωτογραφίες, με ταξιδεύουν...

μαριάννα είπε...

Καλά έπαθα πλάκα με τις φωτό και ως φωτό και ως τοπία!
Αλλά η δική σου στο τέλος τα έσβησε όλα... καλά βρε συ τέτοιος παίδαρος είσαι και δεν το έλεγες τόσο καιρό; Φτου σου λεβέντη μου!τς τς τς τς... ψάρωσα! :))))
Να είσαι καλά μάτια μου! Να απολαμβάνεις και να χαίρεσαι τα καλά που σου έδωσε η ζωή και που βγαίνουν φυσικά στον χαραχτήρα και στην ποίησή σου!

Φιλιά πολλά!!!

Λωτοφάγος είπε...

Συγγνώμη, αλλά αφενός έχω χάσει επεισόδια, αφετέρου έχω μαγευτεί! Από τα σχόλια και τις απαντήσεις δεν κατάλαβα πολλά: αυτός ο παράδεισος είναι κυπριακό στρατόπεδο; Δεν είναι το σπίτι σου, τυχερέ θνητέ; Ό,τι κι αν είναι, ζήλεψα (με την καλή έννοια!). Εύχομαι να έχεις υγεία, για να το απολαμβάνεις και να γράφεις για εμάς!

nyctolouloudo είπε...

έτσι την περνάνε φίνα οι λεβέντες στο στρατό!


άκου εκεί παίδαρος που σε λέει κάποια,τς, τς τς τς! θα το πάρεις επάνω σου! το μπουφάν μάλιστα, αυτό είναι παίδαρος!

ΩΣΗΕ είπε...

νάμα μου καλημέρα, όχι delivery δεν κάνουμε! Γι' αυτό νά' ρθετε. Όσο για το βράδυ, την ώρα που μου ευχόσουν είχα ήδη αρχίσει το ταξίδι...



equi, καλημέρα. Ζηλεύεις έ; Δε θα ξαναπαραπονεθώ για τη δουλειά μου. Αύριο έχω 24ωρη βάρδια και θα την περάσω στη συγκεκριμένη βεράντα. Ανατολή, Δύση, Φεγγάρι, Ανατολή. Όλος ο κύκλος κι εγώ στη μέση. Με την κατάλληλη μουσική υπόκρουση είναι να μην εμπνευσθείς;




Tulipa nera, που χάθηκες εσύ; καλημέρα σου. Ακούω το αίτημα, ελήφθη. Κυκλοφορώ πάντοτε με την κάμερα στο τσαντάκι. Συλλαμβάνω έτσι πολλές φορές τη φύση επ' αυτοφόρω. Ειδικά από Ανατολή έχω μεγάλη συλλογή.

ΩΣΗΕ είπε...

Γητεύτρια, καλημέρα. Θα απαντούσα ψες, αλλά τα τα είχα τσούξει λίγο παραπάνω και είπα να περιμένω σήμερα, να είμαι και πιο νηφάλιος. Θα με κάνεις να πάρω πάνω μου, τώρα μάλιστα που πλησιάζει και η κρίση μέσης ηλικίας. (τι πλησιάζει δηλαδή, την έχω πάθει!)
Ευτυχώς που με βάζει στη θέση μου η νυχτολουλουδένια, αλλιώς θα περνούσα τη μέρα μου στον καθρέφτη σήμερα! Ευχαριστώ πάντως, είσαι πολύ ευγενική (ΥΓ Οφθαλμίατρο έχεις ή να σου συστήσω; χε χε)





Λωτοφάγε, δυστυχώς δεν είναι το σπίτι μου. Αλλά ευτυχώς έχω την ευκαιρία να το απολαμβάνω καθημερινά μιας κι είναι η δουλειά μου. Και ξανά ευτυχώς που έχω αφεντικά μάλαμα τα τελευταία 3 χρόνια που κάνουν αυτό τον παράδεισο προσιτό. Περιμένω όμως και καμιά καταιγίδα, να την απαθανατίσω από το ''θεωρείον της ανατολής'' και τότε θα ξαναποστάρω.
Τη ζεστή μου καλημέρα





Νυχτολουλουδένια μου, ευτυχώς με προσγείωσες, γιατί με το σχόλιο της γητεύτριας άρχισα κι ένιωθα λίγο από Richard Geer!!! Χε χε, αστειεύομαι. Έχω το γνώθι σ' αυτόν, μη φοβάσαι. Άλλωστε μιλούν οι κατακτήσεις μου, δεν στέκουν και σε σειρά! Πάντως δεν ξέρω τι κανουν στο στρατό, αλλά του λόγου μου περνάω φίνα, να μην παραπονιέμαι. Φτου και ξαναφτού, μη μου στοιχίσει αυτό το ποστ...
Τη ζεστή μου καλημέρα και σ' εσένα

Roadartist είπε...

ΘΕΙΚΑ είναι εκεί! Μα τι στο καλό κάνουμε όλοι εμείς στην Αθήνα? Φυτοζωούμε???.. Η θάλασσα Ωσηέ ειναι η μεγαλύτερη πλανεύτρα και η ομορφότερη συντροφιά. Τη λατρευω, καλούς καφέδες..Ανοιξε η ψυχη μου με τη θεα .. :) ΦΙΛΙΑ!

faraona είπε...

Ωσηε καλημερα κι απ τη γειτονια σου.Αυτο το μωβ χρωμα που πρωταντικρισα με μαγεψε.Ειναι το χρωμα μου.Εραστης της ποιησης κι εσυ απ οτι βλεπω.Εχω την τυχη να πω,δεν ξερω ακομη ,να ζω με συντροφο ποιητη ,συγγραφεα,αρχιτεκτονα,βυζαντινολογο και αλλα πολλα πολλα .Και λεω δεν ξερω ακομη ,για την τυχη, γιατι οι ποιητες εχουν το ''δαιμονιο'' μεσα τους.Παρ ολα αυτα εγω τους αγαπω πολυ και τους αποδεχομαι οπως και ναναι .Παντως η ζωη μαζι τους θελει κοτσια.Μ αρεσαν πολυ οι φωτο που αναρτησες για τις γιορτες.Ευαισθητη καρδια κι ελευθερη ψυχη δειχνουν.Θα περναω να σε βλεπω ,σε βαζω σημερα στο καρουσελ μου.Καλημερα σου.

ΩΣΗΕ είπε...

roadartist, καλημέρα, με τις ευχές όλων μας για το Λυδιάκι. λατρεύω τη φύση. Θάλασσα, βουνά, λίμνες, πράσινο, όλα, όλα. Κάθε τι έχει το ποίημά του, την εικόνα του ''και στο χωριό να ουρλιαζουνε τη νύχτα εφτά σκυλιά'' . Μόνο απ' αυτή τη
φ(ρ)άση μπορώ να γράφω και να αισθάνομαι δυο ζωές. Ξανά ευχές για το Λυδιάκι




Φαραόνα καλώς ήλθες. Ξέρω πολύ καλά τι λες, μα πααααααρα πολύ καλά. Κανονικά θα έπρεπε να αφήσω τη σύζυγο να κάνει σχόλιο στο σχόλιό σου. Θα απαντούσε ακριβώς το ίδιο σχετικά με το αν είναι τύχη ή όχι. Να σου πω; είναι ατυχία! Δύσκολο να έχεις τέτοια ανησυχα πνεύματα για σύντροφο. Θέλει κότσια ναι. Μου το λέει η μανταμ Κλειώ, όταν κουράζεται να κρατά το σχοινί που με δένει με τη γη. Τη ζεστή μου καλημέρα.

RedHat είπε...

Καλημέρα.Εχθές ειχα πιεί ηδη τον καφέ μου οταν τις ειδα,αλλα σήμερα τον ηπια καθισμένη στο παγκάκι και βλέποντας την θάλασσα.Τυχερός που βλέπεις τέτοιες εικόνες καθημερινα.Να εισαι καλά και να χαιρόμαστε τα ποστ που ανεβάζεις.

ILIAS είπε...

Φιλε μου, σου εύχομαι καλό Καλό Σ/Κ, ναι guys είμαι αυτός που κατάλαβα οτι είναι στρατόπεδο sorri ΩΣΗΕ!

1 ΕΡΏΤΗΣΗ Μονιμάδες στα 32 αν πέρνετε, έρχομαι!

Και πάλι καλό Σ/Κ είτε μέσα είτε έξω είσαι άνθρωπος που ξέρει να περνάει όμορφα...

mania είπε...

Καλημέρα (μάλλον καλησπέρα) βρε Ωσηέ με τις ωραίες βεράντες στο ναυτικό!
Λοιπόν σαν σήμερα το 1910 γεννήθηκε ο αγαπημένος σου ποιητής Καββαδίας που έχεις και τραγούδι στο μπλογκ σου.
Για φαντάσου αν ζούσε θα ήταν 98 χρόνων.

ΩΣΗΕ είπε...

REDHAT, καλημέρα. Ευχαριστώ για τις ευχές. Εύχομαι με τη σειρά μου να απολαμβάνεις το καφεδάκι τακτικά κοντά στη φύση. Ξέρεις, εγώ όταν μυριστώ καταιγίδα (σπάνια στην Κύπρο) βάζω τα αθλητικά μου και πάω για τροχάδιν σε μια ερημική παραλία, 5 λεπτά απ' το σπίτι μου. Αν έχεις ευκαιρίες να είσαι κοντά στη φύση μην τις χάνεις. Χαιρετώ





΄Εκτωρ, αλήθεια πως το κατάλαβες;
Θα είμαι μέσα άυριο και υπολογίζω να περάσω καλά, πράγματι.
Λαπ τοπ με 10gb μουσική, το folder ''SCRIPTA MANENT'' που περιέχει όλα τα γραπτά μου, ένα μπουκάλι pernod, το βαλιτσάκι με τις εφτά (!) πίπες και τους καπνούς
και θα περιμένω για παρέα δυό τρελά θηλυκά!!
Εεεππςςς.
Μην τρέχει ο πονηρός σου νους! Για τη μούσα και την έμπνευση μιλώ.

Καλό Σ/Κ και σ' εσένα φίλε

ΩΣΗΕ είπε...

Καλησπέρα Μανία μου. Ο Καββαδίας είναι η έτερη εφηβική μου αγάπη μαζί με τον Καρυωτάκη. Θα ανέβαζα σχετικό ποστ σήμερα για τον Καββαδία, αλλά μια και είναι κεκοιμημένος, είπα να το κάνω την ημέρα του θανάτου του. Ξέρεις, όταν πεθάνουμε γενέθλιος ημέρα γίνεται η μέρα του θανάτου μας. Κι επειδή το σχετικό ποστ τελειώνει με θάνατο, ταιριάζει περισσότερο στη μέρα που έφυγε. Θα το δείτε τον άλλο μήνα, Θεού θέλοντος.

Φτερούγισμα σαν αγκαλιά

ILIAS είπε...

Γειά σου και πάλι ρε μάγκα, σίγουρα θα περάσεις καλά λοιπόν. Και βέβαια δεν πάει το μυαλό μου στο πονηρό, κάποιας θαυμάστριάς σου όμως εδώ πάει ;)

Ελπίζω να κατάλαβες οτι το τελευταίο post μου ήταν πλάκα και δεν έχω καμμία σχέση μ'αυτά τα τσογλάνια.

Πές μου τώρα αν σου παρουσιαζόταν κανένας έτσι, ΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΧΑΧΑ

Όσο για τον στρατό πήγα με κάθε καλή πρόθεση, και επιλέχθηκα μάλιστα δόκιμος-τελικά έγινα λοχίας. Θα γούσταρα πολύ μια συζήτηση μαζί σου αλλά ιδιωτικά, μιας και από το blog μου ίσως νομίζεις οτι είμαι κανένας απ'αυτούς που δεν αγαπάνε την πατρίδα τους. Το αντίθετο. Την ΥΠΕΡΑΓΑΠΩ. Sorri για το 2ο post, θα τα πούμε κάποια στιγμή αυτά ιδιωτικά. Άντε καλές βάρδιες και πρόσεχε μη κάνει κανα ντού η θαυμάστρια. Είναι και κόμματος (αν είναι η ίδια στην φωτό ;)

Και πάλι καλό Σ/Κ

ΩΣΗΕ είπε...

Έκτορά μου μη μου απολογείσαι για όνομα Θεού! Δεν είμαι ο καραστρατιωτικός, το κατάλαβες. Δεν έχω καν προφίλ στρατιωτικού. Έτυχε, απλά. Όσο για το ντου... τι να σου πω... Θα έχει μουσική, θάλασσα, ανατολή, δύση, φεγγάρι άστρα, ποτό, φαγητό... κι εγώ μόνος! Τι λες; Να αναρτήσω κανένα ποστ - πρόσκληση; Χμμμ... καλή σκέψη.

Καλό Σ/Κ φίλε

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΕΤΙΟ ΤΟΠΙΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΝΩ ΤΟΝ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΦΕ ΕΚΕΙ ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ? ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

fish eye είπε...

ποση νοστιμια μπορουν να εχουν το καφεδακι,κι η κουβεντα κοντα σ αυτη τη φυση;παντα ετσι ομορφα ευχομαι..υπεροχα!!

ΩΣΗΕ είπε...

Ανώνυμε φίλε, έτσι είναι όπως τα λες. Ευλογία. Καλώς ήλθες από τη γειτονιά.


Φεγγαρένια μου, δε μπορείς να φανταστείς πόση νοστιμιά ήχουν. Απλά δεν το συνηθίζεις.

Καλό Σ/Κ παιδιά, ευχαριστώ

david santos είπε...

Nice posting, thnak you.

have a good weekend

ΩΣΗΕ είπε...

Dear Mr Santos,

welcome on board. Thank you for your kind visit in my poor neighborhood. Have a nice weekend yourself, wishing no more children abused in this bloody world WE created...

Nice to meet you, goodnight

faraona είπε...

Α!εχουμε και κοινη συνισταμενη λοιπον.Βρε την κυρια Κλειω!Κοιτα τωρα πλακα!Ολοι σου λενε για την θεα εκτος απο μενα,Ξερεις γιατι αγαπητε?Γιατι εχω μια παρομοια μπροστα μου.Το Ιονιο αστραφτει τωρα με τις ξαφνικες καταιγιδες ειναι σαν να πεφτουν χιλιαδες βεγγαλικα τα βροχερα βραδυα.Καθομαστε στο τζακι κι απ τα παραθυρα ,στο σκοταδι μες το δωματιο γεμιζει φως.Θα βαλω μια φωτο κι εγω .Ζηλεψα.Σε καληνυχτω νασαι γερος και δυνατος παντα.

ΩΣΗΕ είπε...

faraona, καλημέρα. Εχω δει το σχόλιο από ψες αλλά η μανταμμμ Κλειώ δε με άφηνε να αγγίξω τον υπολογιστή. Μακάρι να είχαμε κι εδώ καταιγίδα. Θα πούμε το νερό νεράκι εφέτος. Φεύγω για βαρδια, καλό Σ/Κ και καλή υπομονή με το σύντροφο (χε χε)

mmexer είπε...

Κι όμως.εμένα κάτι μου θυμίζει αυτό το τοπίο :) Τελικά η πατρίδα κρύβει ονειρικά μέρη...

Καλά τι να πούμε κι εμείς που υπηρετήσαμε στα όρη στα άγρια βουνά! Υπερβολή για την Κύπρο ε;
Είναι.. αλλά το συγκεκριμένο μέρος ήταν... καταραμένο σε αντίθεση με αυτό που είναι ευλογημένο!

Τουλάχιστον αφού έτυχε και είσαι στρατιωτικός, (μα πως τυχαίνει; μου κάνει εντύπωση!) πέτυχε ο χώρος εργασίας!

stalamatia είπε...

Μπράβο ωσηε ευτυχώς που είσαι και εσύ και βλέπω τις ομορφιές της πατρίδας μου ,ζηλεύω .Βγάλε και άλλες φωτογραφίες τη Κύπρο να βλέπουμε,εγώ βλέπω τις ομορφιές της Ελλάδας.
Στη σκέψη να πίνω το καφέ μου σε αυτό το μέρος τι να σου πω!!!!!!!