Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Λαρνακα, Cyprus
Είμαι ένα φαλκόνι της Ελεονώρας πάνω από τη γυναίκα Μεσόγειο...

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007

ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΑ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ Η ΞΕΡΗ ΕΛΙΑ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΛΑΜΙΝΟΥ



Ντύθηκα ελιά.

Μου φώναζες:
‘’να ο άνεμος’’
Σου έλεγα:
‘’είναι ξερά τα κλωνιά μου άναψε φωτιά’’
Μου έλεγες:
‘’να ένα πριόνι’’
Σου έλεγα:
‘’να μια ηλιακτίδα που έρχεται απο τη χώρα
όπου οι γυναίκες έχουν λευκά πρόσωπα και σκιστά μάτια’’

Ντύθηκα ελιά.

Σου έλεγα:
‘’οι ρίζες μου άγγιξαν την κόλαση’’
Μου φώναζες:
‘’Μη ψηλώνεις άλλο
θα γίνεις σύννεφο’’
Σου φώναζα:
‘’πιες το χείμαρρο πριν με ποτίσει’’
Μου έλεγες:
‘’Δες την αποκαλάμη άνθισε
σα μάρμαρο’’

Ντύθηκα ελιά ξερή
στη μέση άγονης πεδιάδας.

Σου φωνάζω:
‘’Με βλέπεις που πετώ;’’
Μου απαντάς:
‘’Τον τρισάγιον ύμνον
τον είδες; Πέρασε μέσα απ’ το μυαλό της πενικιλίνης’’

Ντύθηκα ελιά.

Τα βράδια στα σπλάχνα μου ξυπνά μια
κουκουβάγια λευκή
με τρέφει ουρές αρουραίων
με ποτίζει τα ούρα της
Εκραύγαζα:
‘’Με ακούς;’’
Απαντούσες:
‘’Όχι’’

26 σχόλια:

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ είπε...

Καταπληκτικό ωσηέ. Τα μεγάλα πνεύματα φαίνεται πως συναντιούνται. Καλή σου μέρα!

ΩΣΗΕ είπε...

Καλή σου μέρα Κατερίνα μου. Έχω τρομερό πονοκέφαλο σήμερα, μετά από ένα τρελλό βράδυ...

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Η εμπειρία είναι μια πορεία μοναχική...Καμμιά φορά,η μοναχικότητα αυτή μας κουράζει, και τις σκιές που μας περιβάλλουν τις νιώθουμε για συνοδοιπόρους μας:)

Υ.Γ.:Τα τρελά βράδια έχουν και το τίμημά τους;:))Περαστικά σου και να έχεις ένα "τρελό" απόγευμα...προνοώντας όμως για έναν νέο πονοκέφαλο!!! ;-)

candyblue είπε...

Πόσο όμορφο...

ΩΣΗΕ είπε...

Ψυχή μου, ψυχή μου αφού κι εμείς σκιές είμαστε, τι άλλο θα διαλέγαμε για συνοδοιπόρους εκτός από σκιές, οπτασίες, γοργόνες με φτερά, μαύρες ορχιδέες, ιδέες, δέος, δεήσεις... Καλη σου μέρα Α! Ναι! και ... φιλούθκια

Candtblue ... και πόσο γλύκανε η γειτονιά μου με την παρουσία σου

KitsosMitsos είπε...

Καλησπέρα. Ταξιδεύεις...Καλά κάνεις.

ΩΣΗΕ είπε...

KitsosMitsos, αν με προσγειώσεις... ξόφλησα. Άστε με να πετάω

Καλησπέρα

marianaonice είπε...

Πολύ δυνατός ο στίχος σου!
Μαγικό να επικοινωνείς με τους άλλους μέσα από την ποίηση...
Και νομίζω ότι επικοινωνείς τέλεια μαζί μας. Να είσαι καλά!

ΩΣΗΕ είπε...

marianaonice, εκ βαθέων ευχαριστίες. Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα που προκαλείται απο το άγγιγμα των ψυχών μέσα από το στίχο...

Καλώς σε βρήκα λοιπόν, θα τα λέμε

Πολύ καλημέρα σου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Εχεις ένα περίεργα δυναμικό στίχο...
Από τα ευλογημένα (για μένα) δύο δένδρα η ελιά... το άλλο θεωρώ πως είναι η λεμονιά

Ξαλώς σε βρήκα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΩΣΗΕ είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, καλώς ήρθες. Χαίρομαι που σε άγγιξε ο στίχος... και υπερθεματίζω για την ελιά. Το ποίημα γράφτηκε κάτω από τη συγκεκριμένη ξερή ελιά που φαίνεται στη φωτό, κάτω από μια τεράστια ολοσέληνο, θολή και κατακόκκινη σαν αίμα που λέει κι Καββαδίας...

patsiouri είπε...

H μαμά μου πυο είναι καλλιτέχνις έχει φωτογραφίσει κάτι ελιές στη Σπάρτη που ειλικρινά μοιάζουν με ανθρώπινα σώματα...

ΩΣΗΕ είπε...

patsiouri, τότε θα ποζάρω κι εγώ γιαυτήν, για να ζωγραφίζει σώματα που μοιάζουν με ελιές...

Καλησπέρα, πιες ένα ποτηράκι

Meropi είπε...

Καλημέρα ποιητή μου,
Βλέπω ότι τα ποιήματα σου περιέχουν μερικές λέξεις της κυπριακής διαλέκτου (κλωνιά). Πολύ το χάρηκα.
Αλαμινού...Τι μου θύμισες!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Καλημέρα,ΩΣΗΕ μου και καλό σου σ/κ :)))

KitsosMitsos είπε...

Σαββατοκύριακο ήρθε πάλι. Μάλλον θα φύγεις.
Καλή διασκέδαση!

Feidias είπε...

Καλημέρα καπετάνιε!Ποιά καλύτερη γεννήτρα ποιητών απο τη θάλασσα?
Όταν υπηρετούσα στο ΠΝ,στη πλήρη συσκότιση των νυχτερινών ασκήσεων,τις ξάστερες νύχτες,τα αστέρια ήταν τόσα,που λιγωνόταν η καρδιά σου,αστράφτανε σα διαμάντια μικροσκοπικά στον αφρό της πλώρης και σηκώνανε το σκαρί,ανάμεσα σε ουρανό και θάλασσα,σε ένα ουράνιο απαλό κενό που παρηγορούσε κάθε παράπονο!Ευλογημένη ομορφιά!
Είθε ο Θεός να τιμήσει την ένδοξη στολή που φοράς με άπειρα ακόμα παράσημα,ψυχανεμίσματος και αγάπης,άλλωστε οι ποιητές πρώτα στο αυτί του Θεού μιλάνε κι ότι περρισεύει το χαρίζουν στους ανθρώπους!Τη καλημέρα μου και πάντα καλό ταξίδι!

ΩΣΗΕ είπε...

Καλημέρα Μερόπη μου, ναι ''κλωνιά'' και αλαμινού. Αν κατέβεις θα σε πάω να δεις την ελιά. Μένω εδώ τριγύρω. Καλό Σ/Κ

Ψυχή μου, ψυχή μου, Αντεύχομαι. Α! Φιλούθκια (Μην ξεχνιόμαστε)

KitsosMitsos, πριν λίγο γύρισα από το ψεσινό πάρτυ. Άσε... θα κάτσω σπίτι μήπως και καθησυχάσω την κυρά Κλειώ... και μέχρι απόψε βλέπουμε! Καλό Σ/Κ

Φειδία, καλώς ήλθες με τον καλό σου λόγο. Κρατώ γερά τη φράση''οι ποιητές πρώτα στο αυτί του Θεού μιλάνε κι ότι περρισεύει το χαρίζουν στους ανθρώπους!'' Εύχομαι να γίνω κι εγώ ποιητής κάποτε... αν υπάρχουν ποιητές δηλαδή! Καλό Σ/Κ

If...ιγένεια είπε...

Ουαου...

ΩΣΗΕ είπε...

if, καλωσόρισες στη γειτονιά μου. Εδώ φοράμε μωβ και πίνουμε pernod.

καλό Σ/Κ

Unknown είπε...

πολύ μου άρεσε. σπαρακτικό συν τοις άλλοις. γυμνό ποίημα, πολύ ωραίο.

ΩΣΗΕ είπε...

abttha, καλώς ήλθες. Μου άρεσε πολύ το επίθετο! Ήταν όντως σπαρακτικό βράδυ...

Σε χαιρετώ

Ανώνυμος είπε...

ντύθηκα ελιά ξερή
στη μέση άγονης πεδιάδας







εμένα μου φτάνει

ΩΣΗΕ είπε...

ζωγράφε, καλώς σε βρίσκω... σημείωσες ακριβώς την καρδιά...

Kallioph είπε...

Σε βλέπω και σ' ακούω...

Και καλώς σε βρίσκω :)

ΩΣΗΕ είπε...

Γεια σου Καλλιόπη. Καλά Χριστούγεννα