Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Λαρνακα, Cyprus
Είμαι ένα φαλκόνι της Ελεονώρας πάνω από τη γυναίκα Μεσόγειο...

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2007

ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ 2006


Δεν ξέρω, δεν ξέρω.
Να ‘ ναι ο πολυκάντηλος του Κόντογλου ουρανός
που γκρεμίζεται από αστεροσκόπους;
Να ‘ ναι που στη χαρά σου είσαι μίζερος
και χαρούμενος στη μιζέρια σου;
Δεν ξέρω, δεν ξέρω.
Να ‘ ναι αυτή η βαλπούργεια νύχτα μια απαρχή;
Να ‘ ναι που παρεισφρέω στα άδυτα του κόσμου;
Δεν ξέρω, δεν ξέρω χρόνε.
Σε καλωσορίζω φαιδρολογώντας
και κορυβαντιώ
σε υπερώο ευτράπελος κι ακάτεχος
μα μέσα μου καρτερώ την υστεραλγία
όταν θα φαρμακοποτούμε μαζί σου
και να σε διώξουμε θα βιαζόμαστε
για να’ ρθει ο νέος με τα δώρα με τραγούδια με χαρά.
Δεν ξέρω, δεν ξέρω.
Να’ ναι αυτή η αχλή στη ψυχή αληθινή;
Μα πάλιν τι έμεινε αληθινό σ’ αυτόν όλο μέσα το σολιψισμό;
Δεν ξέρω, δεν ξέρω.
Μόνο στρέφω στον ουρανό το βαρύ μου αυχένα
και ρεκάζω:
‘’Κύριε ελέησον’’

33 σχόλια:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Καλημέρα,καλέ μου Ωσηέ!
Σήμερα το μόνο που θα σου πω είναι να περάσεις καλά απόψε,και να γελάσεις με την ψυχή σου..

Τα τραγούδια τα έλαβες;

mania είπε...

Ωσηέ καλησπέρα.
Ωραίο το ποίημα σου, όσο κατάλαβα δηλαδή. Πρέπει να μας βάζεις και γλωσσάριο από κάτω. Π.χ. τι σημαίνει σολιψισμό; Λες να είμαι τελείως αγράμματη και δεν καταλαβαίνω;

ΩΣΗΕ είπε...

Ψυχούλα μου χαιρετώ σε και φιλώ σε. Τα τραγούδια σου τα έλαβα, απόψε θα κοσμησουν τη νύχτα μου, ευχαριστώ. Και θα γελάσω και θα κλάψω και γενικά θα περάσουμε ωραία. Άλλη φορά θα είσαι κι εσύ.

Φιλούθκια


Μανία μου καλησπέρα. Πάντα με τους αστεϊσμούς σου έτσι σε θέλω. Κεφάτη.
Σολιψισμός= Φιλοσοφική θεωρία του άκρατου υποκειμενισμού που δε δέχεται τίποτα εκτός της ατομικής συνείδησης
Latin: solus(μόνος)+ipse(αυτός ο ίδιος)

Iωαννα Κολλινιατη είπε...

Καλησπέρα και Καλά Χριστούγεννα. Αργησα να σε βρω γιατί έλειπα πολλές μέρες στο Μεξικό αλλά χάρηκα τόσο πολύ όταν σε βρήκα... Ευχαριστώ για την επισκεψή σου. Εγω με την σειρά μου θέλω να σου πω ότι απλά εντυπωσιάστηκα. Από την έμπνευσή σου, τη γραφή σου, τη χρήση της γλώσσας,την αισθητική σου, μα τι κάνεις εσύ το Πολεμικό Ναυτικό? Εισαι προορισμένος γι αλλα! Ακολούθησε το γρηγορότερο το Dharma σου, τη φύση σου, τον λόγο για τον οποίον εσύ ειδικά ήρθες σε αυτόν τον κόσμο

elafini είπε...

πέρασα να σας πω τα χρόνια πολλά...φιλιά δεν στέλνω γιατί είμαι αρρωστούλα ;)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"Κύριε ελέησον"
το τί μας περιμένει... όχι τίποτε άλλο ...μα κάνομε και χαρές που έρχεται.

Είσαι αχτύπητος στη χρήση της γλώσσας. ΄Οταν λέω μαθαίνω κοντα σας το εννοώ..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΩΣΗΕ είπε...

sourlouloudi, καλώς ήρθες στη γειτονιά. Τι κάνω στο ΠΝ έ; έλα ντε! αλλά πάλι λες να βρίσκομαι τυχαία εκεί; δεν ξέρω, δεν ξέρω ούτε αν υπάρχει τύχη... Πάντως μου δίνει ωραίες στιγμές το ΠΝ, άλλοτε μου τη δίνει... γενικώς... οπόταν άσε..Πάντως ευχαριστώ για τα σχόλιά σου. Όσο για το dharma που μου λες... άσε να βρούμε πρώτα γιατί ήρθα στον κόσμο. Προς το παρόν είμαι 80 κιλά παραπανίσιο βάρος στο γαλάζιο πλανήτη. Καλημέρα

ΩΣΗΕ είπε...

ελαφίνι μου αντεύχομαι, νά' καλά. Γρήγορα στη φωλιά σου να αναρρώσεις. Καλημέρα


Γλαρένια μου με κολακεύεις πολύ και δεν το αξίζω, αληθεια. Όμως το δέχομαι γιατί νιώθω την αγάπη και τη ζεστασιά με την οποία το εκφράζεις. Καλημέρα

Meropi είπε...

Καλημέρα Ωσηέ μου καλέ μου συντοπίτη.
Ωραίο το ποίημα σου. Είδες ότι πολλοί αναρωτιούνται τι γυρεύει ένας ποιητής στο ναυτικό; Λοιπόν κάποτε γνώρισα και ένα άλλο στρατιωτικό λογοτέχνη. Το Δημήτρη το Νόλλα. Έγινε σπουδαίος συγγραφέας και τελικά παραιτήθηκε νέος από το στράτευμα. Βέβαια αυτός ήταν εν ενεργεία σε δύσκολους καιρούς. Τώρα νομίζω πνέει μια κάποια ελευθερία στο στρατό (ειδικά της Κύπρου), αν δεν κάνω λάθος. Μπορεί και να κάνω όμως.
Τις ευχές μου για μια καλή νέα χρονιά

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Καλημέρα,Ωσηέ μου!Σίγουρα θα κοιμάσαι ακόμα:)αλλά δεν πειράζει!Σίγουρα θα πέρασες υπέροχα...για άλλη μια φορά!!!Τώρα,για το επόμενο;

φιλούθκια πολλά

ΩΣΗΕ είπε...

Μερόπη μου καλημέρα σου.Έχεις δίκιο περί ελευθερίας. Άλλαξαν οι καιροί. Τώρα έχουμε οικογενειακό κλίμα.

Σε χειρετώ,
ευχές για καλή πρωτοχρονιά

ΩΣΗΕ είπε...

Ψυχούλα έχεις πολλά να μάθεις για τον Ωσηέ. Ένα απ' αυτά είναι ότι δεν είμαστε πολύ καλοί φίλοι με τον κύριο ύπνο!! Τέτοια ώρα να κοιμάμαι;;; φαντάζει άρρωστο!!!

΄Περάσαμε πολύ ωραία, μεγααααααααααλη κατανάλωση pernod και chivas αλλά το διαλύσαμε σχετικά γρήγορα. Γύρω στις 3 τελειώσαμε. Αυτές τις μέρες ξέρεις πως είναι. Κάθε μέρα κάπου έχεις να πας. Καταντά λίγο βαρετό. Όμως περιμένω με το νέο έτος ένα βράδυ που θα βγω με τον κολλητό μου να ακούσουμε μουσική και να πιούμε. Να χορέψουμε ως το πρωί σε καμιά παραλία. Να δούμε γοργόνες με φτερούγες γλάρων στο κεφάλι...
ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΟΛΥ. ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ.

Φιλούθκια κόρη μου, φιλούθκια πολλά

roadartist είπε...

Να εισαι παντα καλα, Το νεο ετος να σου φερει ευτυχια .. πολυ ευτυχια.. ομορφοι οι πινακες σου.. Ας βλέπουμε με αισιοδοξία το νέο έτος που έρχεται :)

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Επιμένω: "Τύχη ελέησον"!

Feidias είπε...

Kαλησπέρα φίλε μου ωσηέ.Πέρασα χθες τα ξημερώματα κι άφησα κάτι αλλά το έσβησα,της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελά είπα κι έτσι...Προχωρημένη κι η ώρα βλέπεις,κατανύχθηκα που είπες για τον"πολυκάντηλο του Κόντογλου ουρανό" και καταχράστηκα τη φιλοξενία σου με πελώριο σχόλιο.
Παρόλα αυτά ένας στίχος μόνο μου έχει κολήσει από χθες στο στόμα να βγει κι αυτός είναι του Νερούντα:
"Δεν υπάρχει χώρος πιο πλατύς από το πόνο,/ούτε σύμπαντο μ'αυτόν που αιμοραγεί να συγκριθεί!"
Σ αφήνω γειά για τώρα,θα τα ξαναπούμε.Σε χαιρετώ γελώντας!

ΩΣΗΕ είπε...

roadartist, καλησπέρα. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Εύχομαι με τη σειρά μου η ευτυχία να μοιραστεί ίσα για όλο τν κόσμο. Όσο για την αισιοδοξία... νομίζω είμαι κατά κάποιο τρόπο αισιόδοξος. Το ονομάζω ''ύστερος πεσσιοπτιμισμός''

Ευχές, πολλές ευχές


Synas, για την τύχη σου έχω πει τα δικά μου στο μπλογκ σου. Πολλές ευχές και σ' εσένα καλή μου.

Φειδία μου, εκπληκτικός ο στίχος. Και πόσο δίκιο έχει... που να μην είχε!

Χαιρετώ όλους με βουβή κραυγή απόψε, εσωτερική, σαν υπέρηχος.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ είπε...

Tι ωραίο ποιήμα είναι αυτό! Και τι παράξενες λέξεις που έχει .Μου άρεσε πάρα πολύ ! Μπράβο Ωσηέ ! Σου εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει κι άλλα τέτοια ποιήματα!

kalynama είπε...

Καλέ μου Ωσηέ,

πέρασα να σου αφήσω τις πιο θερμές μου ευχές για τη νέα χρονιά που πλησιάζει. Να είσαι καλά, γεμάτος υγεία, αγάπη και ευτυχία. Να περάσεις όσο πιο ομορφα μπορείς με τους δικούς σου ανθρώπους.

Να χαμογελάς και να προσέχεις τον εαυτό σου :-))

ΩΣΗΕ είπε...

@Καριζώνη:
Κατερίνα μου, όταν παίρνω ένα τόσο καλό σχόλιο από μια καταξιωμένη πέννα σα την δικιά σου, δυσκολεύομαι να βρω λόγια για να απαντήσω. Χαίρομαι που σου άρεσε το ποίημα και εγαρδιως αντεύχομαι για το νέο έτος. Θα μιλήσουμε κι από εν χρόνω. Χαιρετώ σε.

Νάμα μου ο Τάκης σου (έτσι νομίζω τον λένε έ;) είναι πολύ τυχερός που σε βρήκε. Πες του το να το ξέρει. Σε γνωρίζω μόνο από 5-10 γραμμές λέξεις, μα η γλυκύτητα που εκπέμπεις είναι καθρέφτης ενός ανθρώπου μάλαμα. ...Ή μάλλον βάλσαμο και νάμα. Ευχές, πολλές ευχές. Ευχαριστώ σε.

Δινονόη είπε...

Καλημερα ωσηε, καλη χρονια να εχεις.

scorpios είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΩΣΗΕ,ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ,ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.ΦΙΛΙΑ.

ΩΣΗΕ είπε...

Παράλογο, καλημέρα και καλώς ήλθες στη γειτονιά. Αντεύχομαι.

Σκορπιός, καλημέρα. Ευχές, πολλές, ευχές, για καλό συναπάντημα με το 2008.

Κάτια είπε...

Πολύ καλή χρήση της γλώσσας, εύστοχες λέξεις με έντονο συναισθηματικό φορτίο...με άγγιξε πολύ...'ολοι έχουμε ανάγκη να βγάλουμε προς τα έξω τον εσωτερικό μας κόσμο αλλά σε κάποιους αυτό είναι ποίηση...
Με ταξίδεψες...Να είσαι καλά...
Καλή χρονιά

If...ιγένεια είπε...

Τα χρόνια πολλά μου.. :)

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Ωσηέ μου,η πιο Όμορφη,Δημιουργική και Ανατρεπτική Χρονιά να είναι φέτος για σένα το 2008!!!
Με Αγάπη και Υγεία για σένα και όσους αγαπάς!

φιλούθκια,καλέ μου

ΩΣΗΕ είπε...

Κάτια καλώς μας ήλθες, φέρνοντας μαζί σου σαν άγιος Βασίλης σάκκο από δώρα -κι εννοώ τα καλά σου λόγια. Σ' ευχαριστώ πολύ, νά' χεις καλή μέρα και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ. Θα τα λέμε στις μπλογκογειτονιές

If, αντεύχομαι εκ βαθέων.

Ψυχούλα μου, μου άρεσε το ''ανατρεπτική''... αν και λίγο επικίνδυνο.... (τό' ξερες ότι δηλώνω ανατρεπτικός;)
Λοιπόν, Χρόνια πολλά, καλή χρονιά να σε βρει, να' σαι καλά εσύ κι οι οικείοι σου, νάχεις μέσα σου χαρά κι ευφροσύνη, και μη χαθείς από τις μπλογκογειτονιές. Θα κλαίει το φαλκόνι, σου το λέω!

ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ

Unknown είπε...

να τα πούμε;
΄καλήν ημέραν άρχοντες
και η νέα χρονιά να έρθει φέρνοντας όλες τις χαρές και όλα τα καλούδια!
και χρόνια σας πολλά!

nyctolouloudo είπε...

εγώ, σου εύχομαι!
υγεία,αγάπη και χαρά

ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε τι θα μας κεράσει ο αναμενόμενος...

Feidias είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΔΕΛΦΕ!ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΣΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!

ΩΣΗΕ είπε...

abtha Μου να τα πεις όσες φορές θέλεις!

Νυχτολούλουδο, λέω φέτος να φανώ γενναιόδωρος και να αρχίσω να κερνάω εγώ. Αμ δε!

Φειδία μου, θα το παλέψουμε.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

fish eye είπε...

χρονια πολλααα..φιλια!!

mania είπε...

Ωσηέ μου,
Πέρασα να σου ευχηθώ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2008.
Υ.Γ. Έλα, άλλαξε πια και το ποστ. Ε, να, μπήκαμε στο 2008 κι εσύ έμεινες κολλημένος στο 2006. Έχεις μήπως κανένα λόγο γι' αυτό (χα χα).

ΩΣΗΕ είπε...

φεγγαρένια ευχαριστώ. Αντεύχομαι

Μανια μου, την ώρα που άφηνες το σχόλιό σου, εγώ άνέβαζα το νέο ποστ.
Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ειρήνης