Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Λαρνακα, Cyprus
Είμαι ένα φαλκόνι της Ελεονώρας πάνω από τη γυναίκα Μεσόγειο...

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007

ΑΝ ΣΟΥ ΕΔΕΙΧΝΑ ΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ


Αν σου έδειχνα τη σκοτεινή πλευρά μου
με τα αδέσποτα σκυλιά που κατασπαράζουν σάρκες
με τα γυμνά αισθήματα που δεν είναι ανεκτά
με το βαθύ κόψιμο από τους παλτάδες
τις κοτρώνες που κατακυλούν σε αβύσους αφύλακτες
το πέπλο που αιωρείται ερέβινο
τα ναρκοπέδια με το συρματόπλεγμα
τις αφύλακτες διαβάσεις
τις ημιτελείς διαπραγματεύσεις
τα ασπρόμαυρα όνειρα
τα έγχρωμα βράδια
τους κατακόρυφους βράχους
στις λεπιδόμορφες χαράδρες
ένας αέρας γκρεμίζεται
χωρίς να βρίσκει πάτο
ένα λιβάδι που δεν υπήρξε
βλαστάνει
βορά της μυρηκαστικής πλευράς μου
που δεν σου έδειξα

12 σχόλια:

Meropi είπε...

Αμάν βρε Ωσηέ μου,
Φοβήθηκα μ' αυτά που διάβασα πρωί πρωί.Είναι δικό σου το ποίημα;;; Δεν πρέπει να ήσουν και πολύ αισιόδοξος όταν το έγραψες. Την καλημέρα μου

ΩΣΗΕ είπε...

Καλημέρα Μερόπη μου. Τι να κάνουμε; Το φως και το σκότος είναι αναπόσπαστα μέρη του όλου.
Καλημέρα

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Το κτήνος μέσα μας, ναι... Όλοι το έχουμε, δεν τρέχει τίποτα. Θέλει όμως, είπαμε, δάμασμα. Τότε μπορείς να το συστήνεις και στους άλλους. :)

Meropi είπε...

Αυτό το σχόλιο μου θα το βρεις λίγο άσχετο, αλλά μου δημιουργήθηκε η απορία και θέλω να σε ρωτήσω το εξής: Τι είναι αυτό που σε έκανε να αγαπήσεις τον Ωσηέ;; Το ότι συγχώρεσε την άπιστη (και ολίγον πόρνη) γυναίκα του και θέλησε να την πάρει πίσω;;; Αυτήν τη μεγαλοψυχία του θαύμασες ή κάτι άλλο;; Να πω την αλήθεια εντάξει μεγαλόψυχος φάνηκε, αλλά αυτό δεν θα με έκανε να θέλω να πάρω και το όνομα του!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Τότε θα της έδινες ΦΩΣ!!!Και το φως απομυθοποιεί το σκοτάδι...ηρεμεί την ψυχή...εξαλείφει το φόβο!

Καλησπέρα:-)

Αλητισσα είπε...

Ανατριχιαστικο!!
Spοοky!!
Καλυτερα να μεινεις συη φωτεινη πλευρα σου..

3 parties a day είπε...

Α, ναι... Η σκοτεινή μας πλευρά. Που άμα την γνώριζαν οι άλλοι άνθρωποι θα τό 'βαζαν στα πόδια...
Όμως όπως είπες και συ, το φως και το σκοτάδι αλληλοσυμπληρώνονται.
Κράτησέ την, λείανέ την, και μην την αφήσεις ποτέ μα ποτέ να σε παρασύρει να κάνεις κάτι που θα το μετανιώνεις σ' ολόκληρη τη ζωή σου...

ΩΣΗΕ είπε...

Synas, δύσκολο το δάμασμα, έχω δοκιμάσει την ύπνωση, αλλά το ξύπνημα είναι ανατριχιαστικά επικίνδυνο...

Μερόπη, ναι! Αυτή τη μεγαλοψυχία γιατί ήταν εκτός ορίων... και ότι σπάει τα όρια το ερωτεύομαι...

Η ψυχη μου το ξερει, καλώς σε βρίσκω. Λες;;;;;;;

Αλήτισσα, είναι μια ακραία ισορροπία... αντίθετοι κόσμοι μπλεγμένοι σε ένα ενιαίο όλον. Φτάνει να καταφέρνεις να κρατάς τις ισορροπίες ανάμεσα σε δύο άκρα. (Είπαμε... Δύσκολο!!!)

3 parties a day, η πλευρά αυτή είναι πολύ ατίθαση για να κρατιέται πάντα υπό έλεγχο. Αν πάρει τα ηνία... δεν ξέρω, δεν ξέρω...

Ανώνυμος είπε...

Αν σου έδειχνα τη σκοτεινή πλευρά μου
τα έγχρωμα βράδια,
ένας αέρας γκρεμίζεται
χωρίς να βρίσκει πάτο,
ένα λιβάδι που δεν υπήρξε
βλαστάνει
βορά της μυρηκαστικής πλευράς μου
που δεν σου έδειξα

Ανώνυμος είπε...

ονειρεύτηκα πως γύρισα πίσω
σε μια εποχή που δε θυμάμαι

etalon είπε...

Κι όμως αφηνοντας με με το στομα ανοιχτο, τελικά νομίζω πως μου την εδειξες...εξαιρετικο!

ΩΣΗΕ είπε...

Ζωγράφε επιμένω... κάπου σε ξέρω. Ίσως σε μια άλλη διάσταση...

4U, καλωσόρισες. Οι εποχές που λές είναι θηρία που απλά κοιμούνται. Αν ξυπνήσουν...

Etalon, ξανά στις γειτονιές μου. Την επόμενη φορά σταμάτα για ένα pernod. Ευχαριστώ